Halo Combat velgen, ervaring?

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
DmrBiker
Halo Combat velgen, ervaring?

Bericht door DmrBiker » wo okt 25, 2006 4:45 pm

Iemand ervaring met deze velgen?
'k ga mij er mischien aanschaffen

Grtz

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » wo okt 25, 2006 5:21 pm

Je rijd er gauw deuken in heb ik gehoord van gebruikers. Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna. Van wat ik me kan herrineren.

Don

Bericht door Don » zo nov 05, 2006 7:06 pm

TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna.
Op zich zegt dit alweer genoeg. Welke mongool gaat nou n roltrap afrijden!

Buiten dat heeft n combat velg t bij mij n halfseizoen aan dh uitgehouden. Beter neem je een double track voor achter als het stevig moet zijn.
Zondagsrijder

T
Contacteer:

Bericht door T » zo nov 05, 2006 8:09 pm

TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna. Van wat ik me kan herrineren.
Weer een gevalletje van de hoed en de rand... Roltrap was met een crap buitenband en onbenullig rijden en dat waren de enige deuken die ik erin kreeg. Wél lullig want ze waren brand-føcking new voor dat incidentje.

Vervolgens 2 jaar mee gereden, zonder extra deuken, en nu heeft iemand anders ze als backup set. Zijn overigens niet de meest mooie velgen die er zijn, double tracks net zo min trouwens, en ik vraag me af of je zulke velgen echt nodig hebt, maar ja, ieder zijn ding. Rij zelf nu met Halo Freedom wielen trouwens, licht en sterk, maar heb ze minder dan twee maanden in gebruik. Daarvoor 2 jaar met XM321 van Mavic gereden (DH/FR).

succes

Don

Bericht door Don » ma nov 06, 2006 12:40 pm

T schreef:
TheBigLjeweetwel schreef:Toen ze er mee van de roltrap afreed en met banden op de goede druk , zaten er deuken in daarna. Van wat ik me kan herrineren.
Weer een gevalletje van de hoed en de rand... Roltrap was met een crap buitenband en onbenullig rijden en dat waren de enige deuken die ik erin kreeg. Wél lullig want ze waren brand-føcking new voor dat incidentje.
SORRY TANJA!!!! Jij bent natuurlijk geen mongool haha.
Zondagsrijder

T
Contacteer:

Bericht door T » ma nov 06, 2006 12:53 pm

Don schreef:
T schreef:
SORRY TANJA!!!! Jij bent natuurlijk geen mongool haha.
had ik zeker niet tegen jou moppie! :arms:

Plaats reactie