springen bij het soesterhoogt
Moderator:Beheerders
- Ghostdog - X
- Contacteer:
Heey peeps,
Mn afstuderen zit er bijna op en dan heb ik weer tijd om flink te gaan jumpen bij t soesterhoogt. Zijn de hier mensen die daar ook geregeld komen. t springt altijd leuker (en hoger) met meerdere mensen.
adios, Jop
Mn afstuderen zit er bijna op en dan heb ik weer tijd om flink te gaan jumpen bij t soesterhoogt. Zijn de hier mensen die daar ook geregeld komen. t springt altijd leuker (en hoger) met meerdere mensen.
adios, Jop
-
Re:springen bij het soesterhoogt
Ja, vet. How the f* are you. Ik kom zelf uit Soest en fiets daar ook nog wel eens. Wij zjin er vaak zondagmiddag. Zet maar effe ghostdog op je voorhoofd. Groetjes
- MxMasterMike
Waar ligt dat ongeveer?
- Ghostdog - X
- Contacteer:
zo ongeveer bij de vliegbasis daar. tussen amersfoort en utrecht.
cool zondagmiddag. wie weet ben ik er ook as zondag. Ik rij op een witte planetX. jullie gaan toch ook achter dat restaurantje waar je ff onder/over het prikkeldraad moet?
cool zondagmiddag. wie weet ben ik er ook as zondag. Ik rij op een witte planetX. jullie gaan toch ook achter dat restaurantje waar je ff onder/over het prikkeldraad moet?
- MxMasterMike
Ik zal es kijken of ik dat zondag kan vinden. Ligt er geen straat met een naam in de buurt dat zoekt wat makkelijker. :P
- Ghostdog - X
- Contacteer:
halverweg de amersfoortse weg tussen zeist en amersfoort ligt de vliegbasis. je moet op de amersfoortse weg naar links (als je vanuit utrecht/zeist komt) als je aan je rechterhand een soort winkelcentrum hebt met de praxis enzo. als je die weg in rijd en volgt dan ga je na +/- 1km in een bocht naar rechts die ook omhoog loopt. in die bocht zit aan de linkerkant een restaurantje. als je je auto daar beneden parkeert en met de fiets naar achter het restaurantje loopt zie jee een mini dirtbaantje. je moet ff uitkijken dat je niet over het terras van het restaurantje loopt, vinden ze niet leuk.
Vet zeg, Gezellig man met zijn allen..... ;D To bad dat ik nu op vakantie ben, je weet wel , Downhillen in Frankrijk ;D ;D ;D Daarna zal ik zeker zijn, Hoe meer zielen, hoe meer....
Hee herman de stier, Zet jij het ook anders ff op je voorhoofd......
Laters.....
Hee herman de stier, Zet jij het ook anders ff op je voorhoofd......
Laters.....

- Ghostdog - X
- Contacteer:
cool. zeker hoe meer zielen hoe meer vreugd
ik zal dr zeker te vinden zijn na 28 augustus (dag des oordeels, afstuderen). Ben nu mn planetX ready for sum action aan het maken. Net nieuwe vork er in, nu nog ff de remmen ontluchten en goed afstellen en de planetX 747 is ready for take off ;D

ik zal dr zeker te vinden zijn na 28 augustus (dag des oordeels, afstuderen). Ben nu mn planetX ready for sum action aan het maken. Net nieuwe vork er in, nu nog ff de remmen ontluchten en goed afstellen en de planetX 747 is ready for take off ;D
hey mensen...
rij dan zelf wel XC maar lijkt me tof om jullie een keer aan het werk te zien!
Ben zelf vaak te vinden in de bossen rond soest en baarn dus laat een keer weten als jullie wat afspreken!!!
mzzl Gemini
rij dan zelf wel XC maar lijkt me tof om jullie een keer aan het werk te zien!
Ben zelf vaak te vinden in de bossen rond soest en baarn dus laat een keer weten als jullie wat afspreken!!!
mzzl Gemini
- MxMasterMike
Ghostdog schreef:
halverweg de amersfoortse weg tussen zeist en amersfoort ligt de vliegbasis. je moet op de amersfoortse weg naar links (als je vanuit utrecht/zeist komt) als je aan je rechterhand een soort winkelcentrum hebt met de praxis enzo. als je die weg in rijd en volgt dan ga je na +/- 1km in een bocht naar rechts die ook omhoog loopt. in die bocht zit aan de linkerkant een restaurantje. als je je auto daar beneden parkeert en met de fiets naar achter het restaurantje loopt zie jee een mini dirtbaantje. je moet ff uitkijken dat je niet over het terras van het restaurantje loopt, vinden ze niet leuk.
thanx, ga het zondagmiddag ff uitchecken
hee mr planet X laten we een keer afspreken daar. mail me als je erheen gaat?
Groeten taeke
Groeten taeke
- Ghostdog - X
- Contacteer:
hey taeke. goed plan. ik mail je als ik ga. dat word dan begin september aiight.
adios, Jop
adios, Jop
-
Ik ben Er! PS neem een schep mee. Ik rijd op een Azonic als die voor zondag weer in elkaar zit, anders BMX. Later
- Ghostdog - X
- Contacteer:
eeey peeps,
mijn fiets zit in elkaar en mn diploma is binnen. oftwel ik heb weer wat tijd. gaan dr mensen zondag en zo ja hoe laat?
adios, Jop
mijn fiets zit in elkaar en mn diploma is binnen. oftwel ik heb weer wat tijd. gaan dr mensen zondag en zo ja hoe laat?
adios, Jop
-
kunnen juli ook wat pix showen?
Hey ik wil het daar ook eens gaan checken. Ziet er fijntjes. Hoeveel bulten hebben jullie gebouwd daar en zijn er ook natuurlijke bulten zegmaar
.
Als ik een keer kom kom ik met een witte enduro

Als ik een keer kom kom ik met een witte enduro

Illegaal biketerrein, daarom wordt dit Topic gesloten