Gereedschapsset
Moderator:Beheerders
Ik ben van plan om deze set te kopen, daar is hier al eerder over gepraat, iemand die er inmiddels ervaring mee heeft?
Mocht "t niet veel meer dan een koffer oudijzer zijn, wat is er dan nog meer met zo"n prijskaartje?
Mocht "t niet veel meer dan een koffer oudijzer zijn, wat is er dan nog meer met zo"n prijskaartje?
-
Re:Gereedschapsset
heb em zelf ook maar dan een wat ouder type, hij doet gewoon z"n werk

Legion
Ik heb het setje ook aangeschaft zo´n 1.5 jaar geleden inmiddels een aantal delen vervangen door steviger spul trapersleutel bb sleutel e.d (met name het gereedschap waar je meer kracht opzet )
Ik vindt het voor t geld een leuk setje om mee tenemen als je weg gaat (voor in de auto oid) Niet om dagelijks te gebruiken
Let wel op er zijn shops die ze goedkoper aanbieden maarrr dan zijn er vaak een aantal delen uit
Groeten 8)Angel
Ik heb het setje ook aangeschaft zo´n 1.5 jaar geleden inmiddels een aantal delen vervangen door steviger spul trapersleutel bb sleutel e.d (met name het gereedschap waar je meer kracht opzet )
Ik vindt het voor t geld een leuk setje om mee tenemen als je weg gaat (voor in de auto oid) Niet om dagelijks te gebruiken
Let wel op er zijn shops die ze goedkoper aanbieden maarrr dan zijn er vaak een aantal delen uit
Groeten 8)Angel

Ik heb ook zo"n koffertje... Ben er zeer tevreden mee... De bandenlichters zijn wel gebroken, maar de meeste breken nogal rap... verder is de tool waarmee je je cassette tegenhoudt (dat ding met die ketting aan) gebroken, maar dat heb ik zelf kunnen maken...
Niet geschikt voor dagelijks gebruik, maar meer dan voldoende om enkele fietsen te onderhouden op regelmatige basis...
Niet geschikt voor dagelijks gebruik, maar meer dan voldoende om enkele fietsen te onderhouden op regelmatige basis...
alle waar naar z"n geld zeg ik altijd maar.
Ik zou em NOOIT kopen iig.
dusssss©
Ik zou em NOOIT kopen iig.
dusssss©
Tja, als je echt wilt sleutelen zou ik toch maar door sparen voor een echte set. Heb "m gekocht toe ik in Nieuw Zeeland aan mijn fiets moest werken. Was toen betere koop dan naar de bikeshop. Maar zit er nu hevig aan te denken om "m door te geven en weer te gaan sleutelen met mijn allegaartje van redelijke tools.
- vette ranger
- Contacteer:
tacx verkoop op zich wel redelijke spullen
op m"n werk word het op zich wel veel verkocht
en horen we er weinig klachten over
k heb er zelf ook wat gereedschap van ( conen sleutels, ketting pons , nippel spanner en trapas uitnemer) maar dat setje heb ik wel eens gezien en het is eigenlijk gemaakt van pisbakkenstaal
maar als je het niet veel gebruikt kan je het wel gerbruiken
en jah uh bandelichters die breken .. dat licht niet aan de bandelichters maar aan het persoon die het gebruikt ...
:)maar als je van plan bent er een beetje werk van te maken dan zal ik als ik jou was even iets beters kopen
mazzels
op m"n werk word het op zich wel veel verkocht
en horen we er weinig klachten over
k heb er zelf ook wat gereedschap van ( conen sleutels, ketting pons , nippel spanner en trapas uitnemer) maar dat setje heb ik wel eens gezien en het is eigenlijk gemaakt van pisbakkenstaal
maar als je het niet veel gebruikt kan je het wel gerbruiken
en jah uh bandelichters die breken .. dat licht niet aan de bandelichters maar aan het persoon die het gebruikt ...
:)maar als je van plan bent er een beetje werk van te maken dan zal ik als ik jou was even iets beters kopen
mazzels
vette ranger schreef:
Ligt eerder aan de vrienden van de persoon die ze gebruikt... met hun el-cheapo niet vouwbare banden die ze zelf niet om hun velgen krijgen... Heb ook mijn kransafnemer gebroken op de cassette van een maat... Hij had ze keihard vastgedraaid (in een bankschroef dan nog, had hij gelezen in Fiets... hehehee...) en kreeg ze natuurlijk niet meer los...
....niet doen............met dat spul draai je alles aan gort.....gewoon voor budgetspul Tacx gaan.....dat kan wel wat hebben....
En voor een P.I.M.P-werkplaats natuurlijk Parktool of Pedro"s
GTLTS schreef:
....niet doen............met dat spul draai je alles aan gort.....gewoon voor budgetspul Tacx gaan.....dat kan wel wat hebben....
Persoonlijk vind ik ook tacx niks met name de serie steeksleutels breken snel bij de bekken af (werd overigens gelijk vervangen door lbs)
8)Angel

...dat is waarschijnlijk een geval van veel te vast draaien (wat heel veel mensen doen)...............maar bij Tacx blijft vertanding vertanding en niet iets wat daar op lijkt........bij het hele goedkope spul kun je na een tijd niet meer herkennen wat bijv. de grote is van een sleutel
(geeft ie een 9 aan maar hij past om een 10)
GTLTS schreef:
...dat is waarschijnlijk een geval van veel te vast draaien (wat heel veel mensen doen)...............maar bij Tacx blijft vertanding vertanding en niet iets wat daar op lijkt........bij het hele goedkope spul kun je na een tijd niet meer herkennen wat bijv. de grote is van een sleutel
Maar als je met tacx iets vast draait moet je het toch ook met tacx los kunnen draaien lijkt mij ..........................
tot tweemaal toe afgebroken bekken met tacx
Mijn idee is dat het materiaal te veel gehard wordt, t slijt niet maar breekt wel
8)angel

Dus of ze groter worden weet ik niet (tja heel groot)
handig dat er ook bandenplakkers in zitten die zelf kleven en een balhoofdsleutel????? en een setje te breekbare bandenlichters. mijn mening, koop gewoon en instrument wat je op dat moment nodig hebt van een goede kwaliteit en bouw zo je koffer naar wens op.
heb ik zelf ook nog niet gedaan maar ben er vandaag mee begonnen ;D
heb ik zelf ook nog niet gedaan maar ben er vandaag mee begonnen ;D

Is echt heel erg !$!@#^%
Vroeger werden deze ook door Cycletech verkocht. Is ergens bedrijf in verre oosten die deze sets maakt.
Ik zou de niets fiets-gerelateerde sleutels gewoon bij een gereedsschap-handel kopen en de wel fiets-gerelateerde zaken van bijvoorbeeld Tackx (als ik het goed schrijf); dit is echt beter.
Heb je echt geld over dan is er maar een merk. Park
Dit is echt goed spul. Heb hier een paar kleinde dingetjes van kettingpons, balhoofd en pedaalsleutels en inbusset en dit gaat al jaar of 5 mee (laatste 2 jaar heb ik er wel bijna niets mee gedaan; alles via lbs)
succes
oz
Vroeger werden deze ook door Cycletech verkocht. Is ergens bedrijf in verre oosten die deze sets maakt.
Ik zou de niets fiets-gerelateerde sleutels gewoon bij een gereedsschap-handel kopen en de wel fiets-gerelateerde zaken van bijvoorbeeld Tackx (als ik het goed schrijf); dit is echt beter.
Heb je echt geld over dan is er maar een merk. Park
Dit is echt goed spul. Heb hier een paar kleinde dingetjes van kettingpons, balhoofd en pedaalsleutels en inbusset en dit gaat al jaar of 5 mee (laatste 2 jaar heb ik er wel bijna niets mee gedaan; alles via lbs)
succes
oz
Ik ben dus inderdaad maar op over gestapt om alleen de meuk te kopen die ik op dat moment nodig heb, maar ik heb nog wel een andere vraag.
Wie heeft hier deze:
set van pedro"s? Zo ja, dan zou ik "t ernstig op prijs stellen als ik iemand mij dan het gewicht van de complete koffer met originele inhoud zouden kunnen vertellen....
Wie heeft hier deze:
legion schreef:
Ik ben dus inderdaad maar op over gestapt om alleen de meuk te kopen die ik op dat moment nodig heb, maar ik heb nog wel een andere vraag.
Wie heeft hier deze:set van pedro"s? Zo ja, dan zou ik "t ernstig op prijs stellen als ik iemand mij dan het gewicht van de complete koffer met originele inhoud zouden kunnen vertellen....
Volgens mij wil jij een prijsvraagje winnen.
Wel mooie set trouwens.
Maar om op het onderwerp te reageren: dit setje is gewoon goed om mee te beginnen.Ik zou wel gelijk een set goede inbussleutels kopen.Van de sleutels in de set moet je namelijk huilen.
HOME schreef:
Volgens mij wil jij een prijsvraagje winnen.
ssssst!