Re:B1 dirt/dual for sale
Moderator:Beheerders
mijn fiets, als je nog iets wil weten of n een foto mail me rick_velt@hotmail.com
ik ben vanaf donderdag 17 juli op vakantie maar voor vragen als ik niet antwoord ken je ook mailen naar xan, bartvelt@hotmail.com, die het allemaal aan mij voorstellen zal
je ken m komen ophalen in alkmaar voor [s]€450[/s] NU 400
-B1frame 14 inch, 1 week oude topcaps(frme is zilver, weet niet welk type B1iniedergal een team fiets)
-marzocchi Z1 bam 110 mm veer weg, preload en rebound instelbaar, schijfrem nokken aan de linken en rechter buitenpoot
-Chris King balhoofd
-Mavic 121 sub ceramische wielen voor en achter met voor een techno 4 punts schijfrem naaf, en achter een oude xtr met beetje speling, pas nieuwe cassette
-Cateye stuurpen
-Shimano XT cranks, de linker is een beetje korm en de tandwielen zijn aan vervanging toe
-VP566 platvorm pedalen
-magura hs 33 achter rem
-maxxis moffo dh voor band
-maxxis moffo dh achter band
-formula evolutionzone voor rem, moet nieuwe rembokken hebben
-Shimano XT derraileur
-shimano XT dhifter (achter)
-shimano LX derraileur(voor)
-shimano XT shifter (voor)
niaboc
ik ben vanaf donderdag 17 juli op vakantie maar voor vragen als ik niet antwoord ken je ook mailen naar xan, bartvelt@hotmail.com, die het allemaal aan mij voorstellen zal
je ken m komen ophalen in alkmaar voor [s]€450[/s] NU 400
-B1frame 14 inch, 1 week oude topcaps(frme is zilver, weet niet welk type B1iniedergal een team fiets)
-marzocchi Z1 bam 110 mm veer weg, preload en rebound instelbaar, schijfrem nokken aan de linken en rechter buitenpoot
-Chris King balhoofd
-Mavic 121 sub ceramische wielen voor en achter met voor een techno 4 punts schijfrem naaf, en achter een oude xtr met beetje speling, pas nieuwe cassette
-Cateye stuurpen
-Shimano XT cranks, de linker is een beetje korm en de tandwielen zijn aan vervanging toe
-VP566 platvorm pedalen
-magura hs 33 achter rem
-maxxis moffo dh voor band
-maxxis moffo dh achter band
-formula evolutionzone voor rem, moet nieuwe rembokken hebben
-Shimano XT derraileur
-shimano XT dhifter (achter)
-shimano LX derraileur(voor)
-shimano XT shifter (voor)
niaboc
Re:B1 for sale
mail ruff ryder eens?
zane
zane
Re:B1 for sale
niemand????,... heb t geld hard nodig, doe anders maar n ander voorstel
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
probeer er eens achter te komen welk frame het is anders, voor de grap of zo.
ikheb geprobeerd er achter te komen wat voor n frame t is, ik zal een foto gaan plaatsen als ik een goede heb, ik weet niet wat voor n frame t is omdat ik m heb gekocht van iemand die gesponserd wordt en er staat geen sticker op van het type B1....
PRIJS VERLAAGD NAAR €400
lager kan ik echt niet gaan mensen,...... iemand wil deze prachtige fiets toch wel?
PRIJS VERLAAGD NAAR €400
lager kan ik echt niet gaan mensen,...... iemand wil deze prachtige fiets toch wel?
en toch wil ik het type wel eens weten .... ::)
kun je geen foto plaatsen (aldanniet slechte) dan kunnen onze dp profs er eens achter vissen....
kun je geen foto plaatsen (aldanniet slechte) dan kunnen onze dp profs er eens achter vissen....
-
is het dan niet zo 1 die in engeland werden gemaakt en team B1 mee reed voor ze zelf die frame"s gingen bouwen?? of denk ik nou verkeerd ???

weet ik niet, ik heb nog ffies wat gevraagd over de fiets en het is zeker een speciale uitvoering voor het team. ik heb overal gezocht op hetr internet maar zag nergens iets dat er op leek. ik weet alleen dat het een team fiets is