HULP NODIG!

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
FREAKaZOID
Contacteer:
HULP NODIG!

Bericht door FREAKaZOID » wo jul 09, 2003 7:19 pm

Ik helemaal blij, mijn spullen waren binnen! Inclusief mijn !rode! race face prodigy en bracket. Nou k meteen aan de slag. Bracket erin gedraait Crank arm met de tandbladen erop, alles gaat goed, nu de 2e arm. Deze wil er niet op. Hoe k ook pas en meet hij glijdt niet op de bracket (ISIS). Na verwoede pogingen geprobeerd op de arm met bladen wel op de andere kant paste, deze gleed er weer soepel overheen.

Wie weet wat ik fout doe of doe ik niks fout?! :? En zijn de inkepingen misschien te klein (lijkt me zeerr onwaarschijnlijk, of is de Bracket niet goed? (nog onwaarschijnlijker omdat de arm met bladen er weer wel op past!!!)

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :-*

Greetz FREAKaZOID!

FREAKaZOID
Contacteer:

Re:HULP NODIG!

Bericht door FREAKaZOID » wo jul 09, 2003 8:27 pm

Niemand enig idee? Kheb nu echter het idee dat de arm een kleiner gat heeft en dat ie er daarom niet omheen wil! :?

ramon73

Bericht door ramon73 » wo jul 09, 2003 10:07 pm

Dacht al dat ik seniel aan het worden was...HEB toch NET antwoord gegeven!

Staat dit bijna woordelijk ook op mountainbike.nl! Gelukkig, in mijn bovenkamer zit nog alles op z"n plek.

Probeer ik ieder geval eens of je de beide armen verkeerdom wel kunt plaatsen. Aangezien je BB verwisselbare cups heeft, kan het zijn dat men in de fabriek geslapen heeft en zit je BB nu verkeerdom in je frame.

FREAKaZOID
Contacteer:

Bericht door FREAKaZOID » do jul 10, 2003 8:39 am

Ik heb de BB er zelf ingedraait. deze zit wel goed. moet er verschil inzitten ddan in de kanten. Er staat een R op en deze zit ook rechts. En hij zit op dezelfde mannier als op t plaatje!

elke isis bracket zou toch op elke isis crank moeten passen?

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » do jul 10, 2003 3:42 pm

Samen met Freak is het mij gelukt, na wat vijlen en hameren om de cranck te monteren. "t ding (de cranck) had ernstig last van braampjes en was volgens mij net iets te klein.

;)

Plaats reactie