route limburg, welke?
Moderator:Beheerders
ik ga een paar dagen naar Vaals, welke, liefst vaste, route in de buurt moet ik dan zeker fietsen?
Re:route limburg, welke?
Heb er nog nooit een vaste route gereden. Wel een paar keer Mergelland2daags. In de buurt van Epen zagen de paden er erg leuk uit. In Epen zelf start er ook een vaste route, misschien is dit een aanrader.
jojo
jojo
Jur, er lopen genoeg route"s door het heuvelland richting duitsland en belgie... maar de mooiste moet je toch rijden met locals
... Tip ! fiets (of pak de auto) even naar landgraaf of de brunsummerheide (bezoekerscentrum schrieversheide), de vaste route daar is iig een aanrader.
wanneer ben je daar?

wanneer ben je daar?

Gulpen is wel een leuke route en in Voeren net over de grens in Belgie is ook wel leuk alleen een beetje slecht aangegeven
ik ben vanaf aankomende dinsdag tot en met zondag in Limboland.

...bugger!
De vijlenroute (ook wel Epenroute) is wel erg mooi zo door het vijlenerbos (Laast nog twee reeen gezien.) En de route komt vlak bij Vaals.

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik ben een week inlimburg geweest en de vijlen, gulpen, mechelen route gereden. Alleen de gulpen route was echt leuk. Vooral de mechelen was boring. Vijlen route had 1 echt leuk afdaling.
RInse
RInse
als je echt iets leuks wilt rijden even een klein stukje de grens over en de voerstreekroute gaan rijden.
-
Ik heb zeer goede ervaring naja ook een mindere met de Gulpen route en de andere route"s waren minder.