viper sick boy gezocht!

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
rsh
viper sick boy gezocht!

Bericht door rsh » vr jul 04, 2003 11:20 am

hey,

ik zoek een viper sick boy, mail gewoon ff of antwoord. een andere freeride/urban assault bike vin ik ook goed :P groeten micha (onder de 600 of gewoon 600)

pZyteX

Re:viper sick boy gezocht!

Bericht door pZyteX » vr jul 04, 2003 11:42 am

waarom koop je niet gewoon een nieuwe bij bike2build

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=2800

rsh

Bericht door rsh » vr jul 04, 2003 11:45 am

omdat ik een orginele bike voor 600 toch best duur vind en ik heb momenteel nog niet zoveel geld :( veel mensen gooien gelijk een nieuwe vork etc op hun fiets en als die goed is zou ik er wel 600 voor neerleggen snpke?

Sjef

Bericht door Sjef » vr jul 04, 2003 2:27 pm

600 Best duur? Ik zag volgens mij precies dezelfde bij een LBS (In dit geval Local Bike Sukkel) voor 745 Euro staan! Dat is nog meer dan de adviesprijs volgens B2B!

Gast

Bericht door Gast » vr jul 04, 2003 2:39 pm

That"s it, ik koop een ander frame.

rsh

Bericht door rsh » vr jul 04, 2003 2:50 pm

Ruud schreef:

wtf? waar heb je het over man

Exar

Bericht door Exar » vr jul 04, 2003 2:57 pm

RSH, ik zal het even voor je uitleggen: Ruud was ooit een p10n13r, uniek in zijn soort, totdat Viper zijn/haar/hun ziel aan de duivel verkochten en fietsjes gingen maken tegen Boulder-prijzen, zodat het n00b-plebz ook aan de SickBoy ging, en daarmee de naam van het ooit trotse Viper ten schande hebben gemaakt. Dus, zoals het eens was, zal het nooit meer worden en R|_|_||> besluit nu om het zinkende schip dat Viper Sick Boy heet te verlaten en op zoek te gaan naar een nieuwe Verlichting.

Gast

Bericht door Gast » vr jul 04, 2003 3:01 pm

Exar schreef:
RSH, ik zal het even voor je uitleggen: Ruud was ooit een p10n13r, uniek in zijn soort, totdat Viper zijn/haar/hun ziel aan de duivel verkochten en fietsjes gingen maken tegen Boulder-prijzen, zodat het n00b-plebz ook aan de SickBoy ging, en daarmee de naam van het ooit trotse Viper ten schande hebben gemaakt. Dus, zoals het eens was, zal het nooit meer worden en R|_|_||> besluit nu om het zinkende schip dat Viper Sick Boy heet te verlaten en op zoek te gaan naar een nieuwe Verlichting.

Holy shiat, dit is de mooiste post sinds tijden! Jammer dat alleen de personen op wie het slaat er geen fuck van snappen ;)

Verlichting? Ik denk dat hij zwaarder gaat worden hoor :P

rsh

Bericht door rsh » vr jul 04, 2003 3:01 pm

Ruud schreef:

hoe kan jij nou weten dat ik een newbie ben? misschien weet ik niet zoveel van fietsen maar kan ik het wel. misschien heb ik gewoon weinig geld en kan ik moeilijk aan geld komen en vind ik 600 dan duur. ik vind je een vies kind dat je mij gelijk voor n00b uitmaakt! gewoon een kutstreek

Exar

Bericht door Exar » vr jul 04, 2003 3:02 pm

Zwaarder? wat is de kleinste maat MCM?

Gast

Bericht door Gast » vr jul 04, 2003 3:10 pm

rsh schreef:
hoe kan jij nou weten dat ik een newbie ben? misschien weet ik niet zoveel van fietsen maar kan ik het wel. misschien heb ik gewoon weinig geld en kan ik moeilijk aan geld komen en vind ik 600 dan duur. ik vind je een vies kind dat je mij gelijk voor n00b uitmaakt! gewoon een kutstreek

Hoi, welkom!

Eigenlij kis het te sneu om op te reageren maar waar zie jij stana dat ik je een newbie of n00b noem en waar lees jij dat ik zeg dat jij niet veel geld hebt?

Ik een vies kind dat een kutstreek uithaalt. Hoe oud ben je, 12?

rsh

Bericht door rsh » vr jul 04, 2003 3:17 pm

Ruud schreef:
[
rsh schreef:
Hoe oud ben je, 12?

bijna

rsh

Bericht door rsh » vr jul 04, 2003 3:18 pm

Ruud schreef:
[
rsh schreef:

Hoi, welkom!

Eigenlij kis het te sneu om op te reageren maar waar zie jij stana dat ik je een newbie of n00b noem en waar lees jij dat ik zeg dat jij niet veel geld hebt?

als jij gelijk een nieuw frame gaat kopen als ik er 1 wil kopen. ik kwam nogal newbie over bij jullie en ook alsof ik weinig geld had want ik vond 600 duur dus daarom

Xtuv

Bericht door Xtuv » vr jul 04, 2003 3:44 pm

Tsja.. sneu voor ruud, maar "t is nu eenmaal de enige framemaker die hier frames aanbied voor 200 euro.. :)

Plaats reactie