Trainingsuren nieuwelingen.

Wedstrijden, informatie, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen met betrekking tot cross country wedstrijden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Jeffrey S
Trainingsuren nieuwelingen.

Bericht door Jeffrey S » do jul 03, 2003 9:07 am

Hoi,ik wil binnenkort bij de nieuwelingen gaan rijden,maar ik train niet meer dan 4uur per week,dus nou zou ik willen weten hoeveel uur per
week de mensen op dit forum trainen,om mee te kunnen met de nieuwelingen.

Jeffrey

Brum.

Re:Trainingsuren nieuwelingen.

Bericht door Brum. » vr jul 04, 2003 12:20 pm

Ik denk niet dat dat zomaar uit te drukken is in trainingsuren, de verschillende vormen van trainen en de intensiteit ervan zijn ook erg belangrijk. Ik raad je aan om eens bij een centrum langs te gaan en daar je conditie te laten testen en voor een trainingsschema, zo kun je gericht naar je doelen toe werken. Maar ik kan je wel vertellen dat je er iets meer tijd in zult moeten steken als vier uur per week....

FREAKaZOID
Contacteer:

Re:Trainingsuren nieuwelingen.

Bericht door FREAKaZOID » di jul 08, 2003 3:17 pm

K zou gewoon rijden zoals jij het lekker vind. En gewoon es kijken wat je ervan bakt.
Gaat het niet goed moet je misschien wat meer trainen of anders trainen. K ga zelf zo"n 1 a 2 keer in de week een uurtje of 4 biken. En meestal ook nog 1 a 2 keer een snel rondje. Soms zijn die rondjes heel intensief maar ook vaak lekker "cruisen" Ligt eraan hoe ik me voel.

Plaats reactie