Santa Cruz Chameleon Disc Adapter
Moderator:Beheerders
Een vriend wil misschien een Santa Cruz Chameleon kopen, maar is dan alleen op zoek naar een disc adapter....
Heeft iemand toevallig nog wat liggen, dan kan jum daar misschien blij mee maken
Groeten Ruud
Heeft iemand toevallig nog wat liggen, dan kan jum daar misschien blij mee maken
Groeten Ruud
-
Re:Santa Cruz Chameleon Disc Adapter
Bike2Build
Toch niet Adje he?
Bike2Build staat ie inderdaad op...mar voor 61 euro, en dat is een beetje overdreven voor een 2de hands frame, zeker als iemand er nog ene thuis heeft liggen die er nix meer mee doet
en nee genesis, niet voor ad de rat, je weet best voor wie wel, het is je beste vriend dus post niet van die onzin
en nee genesis, niet voor ad de rat, je weet best voor wie wel, het is je beste vriend dus post niet van die onzin
Jongen doe normaal, ik heb helemaal geen vrienden :-*Meneer Frapant schreef: Bike2Build staat ie inderdaad op...mar voor 61 euro, en dat is een beetje overdreven voor een 2de hands frame, zeker als iemand er nog ene thuis heeft liggen die er nix meer mee doet

Ey Gennises,
[glow=red,2,300]Ja en al was ie voor mij wat dan???[/[/glow]
Btw hij is niet voor mij!
[glow=red,2,300]Ja en al was ie voor mij wat dan???[/[/glow]
Btw hij is niet voor mij!
-
Als hij voor jou was zou hij nooit worden opgehaald, als je de verhalen op DP leest. Je hebt een enigzins slechte naam op DP, door eigen schuld, alles willen kopen, en nooit iets ophalen!!!
-
- Forumbeheerder
GEEN SLOWCHAT, dammit
ga dat maar op msn gan doen. Zo is heel dit topic verpest!
BF
-
I am sorry Snelle gemenerik, mijn verontschuldigingen