Tomac 78 speciaal
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar het Tomac 78 frame in 18 inch.
Ook info/plaatje is van harte welkom. Ik heb geen plaatje of wat dan ook meer in huis ,enkel herinneringen.
Als iemand toevallig weet welke lengte bovenbuis dit frame heeft in maat 18 inch en in 19.5 inch hoor ik het ook graag!
SICK.
Ook info/plaatje is van harte welkom. Ik heb geen plaatje of wat dan ook meer in huis ,enkel herinneringen.
Als iemand toevallig weet welke lengte bovenbuis dit frame heeft in maat 18 inch en in 19.5 inch hoor ik het ook graag!
SICK.
Re:Tomac 78 speciaal
plaatjes:
dat is "m toch?
mooi mooi...

dat is "m toch?

Ik heb in 1999 ook ooit zo"n fiets willen kopen. Hij zou in april komen, maar toen ik van Tomac zelf te horen kreeg (in juni) dat het nog tot september zou duren, heb ik een Rocky Mountain gekocht. Uiteindelijk was die Rocky een heel stuk lichter dan de 78 Special. Maar het blijft een enorm mooie fiets, waar de "98 Special niet aan kan tippen. Ik heb destijds een kaart gekregen met specs en foto"s erop, die heb ik gescant voor je. Klik op de kleine plaatjes voor mega grote
Veel succes met je zoektocht.

Veel succes met je zoektocht.
Heren heel erg bedankt, mooi,mooi,mooi,......maar weet een van jullie toevallig ook maten van de bovenbuis?
Sorry ;D , ik heb alle maten al zien staan, SUPER !
wow...
Die 204 magnum heb ik nog eens mogen aanraken bij Bikeshop amersfoort waar ze er ongeveer een 1,5 jaar geleden eentje hebben opgebouwt...
Dat ding was echt dik mooi!! Met Manitou Carbon (x -vert of zo) vork d"r in, deemax wielen, hope schijven etc... Echt een heel dik ding!!!
Geloof dat er toen ook maar eentje van in heel nederland was....
mzzl Gemini
Die 204 magnum heb ik nog eens mogen aanraken bij Bikeshop amersfoort waar ze er ongeveer een 1,5 jaar geleden eentje hebben opgebouwt...
Dat ding was echt dik mooi!! Met Manitou Carbon (x -vert of zo) vork d"r in, deemax wielen, hope schijven etc... Echt een heel dik ding!!!
mzzl Gemini
wow...
mzzl Gemini
nee,......BORN in Amstelveen had er toen ook al eentje opgebouwd..
Bedankt Tartelino, helaas is het de grootste maat ( 19.5 inch) En daar pas ik echt niet op.Wel leuk om te zien dat er echt nog nieuwe te koop zijn!
Gemini schreef:
wow...
Bij Bike2build staat er ook eentje .Allang wel een monsterlijk apparaat als je die zo ziet in de winkel.Zou er zo op weg willen rijden.
Alleen het blauw is erg fout in deze fiets.
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=4200
mzzl Gemini

Groeten Ad
-
wat is daarmee dan ad ;D
Lieve mensen ik zoek een Tomac geen schijfrempraatjes !
Het is best gezellig hoor maar please een beetje meer on toppic !
Het is best gezellig hoor maar please een beetje meer on toppic !
Dank u , dank u, ik heb inmiddels een los frame gevonden en er op geboden, nu maar zien of het wat wordt !