het wordt een Kona geen p3
Moderators:JJ, Beheerders
Luitjes een advies vraag:
Komende maanden barst het fietsenplan op mijn werk weer los, in totaal kan ik voor 1909 euro een Woon-werkverkeer fiets aanschaffen. Mijn eerste gedachte gaat uit naar een kant en klare P3 die geleverd word voor 1600 euro (frame los en dan opbouwen zal moeilijk gaan denk ik) of een Roach van Red Bull a 1900 euro. Aan de lieve lezers de vraag of er nog meer dual/dirt/fun bikes kant en klaar te kopen zijn. of misschien zeggen jullie wel geen van beide merken aanschaffen en ga voor >>>>>>>??
Graag advies, en oo ja op een dual of dirt fiets kan je best woon- werkverkeer doen, gewoon je handtekeningplaatsen op het aanvraag formulier ;D ;D en er elke dag mee naar je werk wheelieennnn
Komende maanden barst het fietsenplan op mijn werk weer los, in totaal kan ik voor 1909 euro een Woon-werkverkeer fiets aanschaffen. Mijn eerste gedachte gaat uit naar een kant en klare P3 die geleverd word voor 1600 euro (frame los en dan opbouwen zal moeilijk gaan denk ik) of een Roach van Red Bull a 1900 euro. Aan de lieve lezers de vraag of er nog meer dual/dirt/fun bikes kant en klaar te kopen zijn. of misschien zeggen jullie wel geen van beide merken aanschaffen en ga voor >>>>>>>??
Graag advies, en oo ja op een dual of dirt fiets kan je best woon- werkverkeer doen, gewoon je handtekeningplaatsen op het aanvraag formulier ;D ;D en er elke dag mee naar je werk wheelieennnn
Re:P3 of ?
viper sickboy?
dmr?
24 frame ::)
dmr?
24 frame ::)
is een DMR kant en klaar te koop?, ik heb een vermoeden als ik een factuur inlever met losse onderdelen dat ze enige achterdocht gaan krijgen.
die vipers zijn dat die dingen die bij bike to build op hun site staan?? het merk zegt me niet zoveel, is da wat ?
die vipers zijn dat die dingen die bij bike to build op hun site staan?? het merk zegt me niet zoveel, is da wat ?
-
P3 is een goeie keuze, ook voor all around
vipers zijn van bike2build ja
wat je ook kan doen is zeggen dat je een fiets koopt van 1800 euro
die viper á 600 euro haalt en er voor 1200 euro aan verbouwt.... ::)
wat je ook kan doen is zeggen dat je een fiets koopt van 1800 euro
die viper á 600 euro haalt en er voor 1200 euro aan verbouwt.... ::)
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ja, maar dan zit hij weer met die onderdelen.. etc. 2 pagina"s van B2B bijv. is ook weer zo raar. Ik zou voor de P.3 gaan. Dan ding ziet er mooi uit. Heeft positieve rijeigenschappen!!
Rinse
Rinse
nee
hij zegt...ik koop een cannondale...maar haal een kyoso
hij zegt...ik koop een cannondale...maar haal een kyoso
-
- Forumbeheerder
bij hotwheelz een complete dmr kopen. hun demo modelletjes bijvoorbeeld
Ofwel Kona. Die hebben ook opgebouwde modellen
Ofwel Kona. Die hebben ook opgebouwde modellen
-
ik wil zelf in de zomer ook een 2003 P3 halen
gewoon compleet zoals in de folder, dus met DirtJumper 2, Hayes remmen en LX/XT afmontage
gewoon compleet zoals in de folder, dus met DirtJumper 2, Hayes remmen en LX/XT afmontage

oeps dan moet ik je wel voor zijn, toevallig een maat s dan hoop ik want ik wil een L.Ronald McD schreef: ik wil zelf in de zomer ook een 2003 P3 halen
gewoon compleet zoals in de folder, dus met DirtJumper 2, Hayes remmen en LX/XT afmontage![]()
en ik ga eens effe kijken bij www.konaworld.com
-
ELVIS schreef:
[Ronald McD schreef:
ik wil zelf in de zomer ook een 2003 P3 halen
gewoon compleet zoals in de folder, dus met DirtJumper 2, Hayes remmen en LX/XT afmontage![]()
oeps dan moet ik je wel voor zijn, toevallig een maat s dan hoop ik want ik wil een L.
en ik ga eens effe kijken bij www.konaworld.com
waarom moet je me voor zijn?
ik wil dan wel een maat L

- MxMasterMike
Ik heb mÂ’n P3 nu een maand en hij bevalt me prima, op een paar min puntjes na,
De lak op het frame is echt van een sch#tkwaliteit dat wil je gewoon niet weten.
De voorvork mocht van mij nog wel wat stijver, je hoort de schijf nu aanlopen in scherpe bochten.
En volgens mij moeten mÂ’n remmen ontlucht worden.
Maar voor de rest een prima karretje, tot nu toe dan
De lak op het frame is echt van een sch#tkwaliteit dat wil je gewoon niet weten.
De voorvork mocht van mij nog wel wat stijver, je hoort de schijf nu aanlopen in scherpe bochten.
En volgens mij moeten mÂ’n remmen ontlucht worden.
Maar voor de rest een prima karretje, tot nu toe dan

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Elvis,
ik heb een oue P.3 in L. Ik weet niet hoeveel ze verschillend heb de P.2 (zelfde frame) heel even mogen proberen.
Als je in Enschede er bent. Mag je hem wel ff tryen..
RInse
ik heb een oue P.3 in L. Ik weet niet hoeveel ze verschillend heb de P.2 (zelfde frame) heel even mogen proberen.

RInse
heheheeheh ben 1.96 lang, ik weet niet hoeveel van die dingen ze op voorraad hebben bij specialized, zullen er niet veel zijnwaarom moet je me voor zijn?
ik wil dan wel een maat L(1.94m lang :P )

Rinse Appelstroop schreef:
Elvis,
![]()
RInse
Enschede? volgens mij zijn die frames hetzelfde op de kleur na.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
ELVIS schreef:
[Rinse Appelstroop schreef:
Elvis,
![]()
RInse
Enschede? volgens mij zijn die frames hetzelfde op de kleur na.
Nee, balhoofd verbinding is anders en 14,5 inch ipv 16"
wat maken jullie je nu druk over 2 kantjes onderdelen.... je vult gewoon een mooie batavus stadsfiets in, fietstassen, pomp en een mooi regenpak, klaar... (ja, als je controle krijgt ben je de lul, maar daar heb ik dus nog nooit iets van gehoord.....)
als een L 16 inch is? dan is dat zeker te klein en destructief voor je knieen.... Dabomb heeft leuke grotere maten, en anders een banshee, die zijn ook wel redelijk gerekt...
Zane
als een L 16 inch is? dan is dat zeker te klein en destructief voor je knieen.... Dabomb heeft leuke grotere maten, en anders een banshee, die zijn ook wel redelijk gerekt...
Zane
-
koop een planet X bij barracudda en laat hem samenstellen voor 1900 heb je al wat.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
eNaZnI schreef:
wat maken jullie je nu druk over 2 kantjes onderdelen.... je vult gewoon een mooie batavus stadsfiets in, fietstassen, pomp en een mooi regenpak, klaar... (ja, als je controle krijgt ben je de lul, maar daar heb ik dus nog nooit iets van gehoord.....)
Zane
daar was ik ook al achter. Maar toen had ik hem zelf gekocht. Ik heb gewoon m"n zadel hoger staan. Dat werkt ook

RInse
weten jullie zeker dat een large een soort van 16 inch is. dat wodt inderdaad wel erg klein.

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
het 2001-2002 model. Welke ik dus heb. Das in ieder geval een 16" en dan een lange. Ik heb altijd mn zadel wat hoger staan om m"n knieen niet te verneuken.
P.3 2003 geometrie:
http://www.specialized.com/SBCGeometryP ... emodel=P.3
beetje heeeeeeeel erg klein
RInse
P.3 2003 geometrie:
http://www.specialized.com/SBCGeometryP ... emodel=P.3
beetje heeeeeeeel erg klein

RInse
- MxMasterMike
Ik ben zelf ook iets van 1.96, en dat frame is best klein, maar ik gebruik hem vooral voor dirtjumpen, en vindt dat wel fijn, je gaat toch geen toertochten rijden op dat ding, daar is tie veuls te lomp veur. En je doet toch bijna alles staand, dus, dat van die kniëen slopen vink een vaag argument. Als je die heel wil houden, dan moet je thuis op de bank gaan zitten. Maar mischien zie ik dat verkeerd, maar zo denk ik erover. ;D
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
FOCUS schreef:
Ik ben zelf ook iets van 1.96, en dat frame is best klein, maar ik gebruik hem vooral voor dirtjumpen, en vindt dat wel fijn, je gaat toch geen toertochten rijden op dat ding, daar is tie veuls te lomp veur. En je doet toch bijna alles staand, dus, dat van die kniëen slopen vink een vaag argument. Als je die heel wil houden, dan moet je thuis op de bank gaan zitten. Maar mischien zie ik dat verkeerd, maar zo denk ik erover. ;D
Ga dan maar"s mee met een Urban meeting. Dan rij je toch al een aardig stuk en dat houd je staand niet vol. Ik ben 1.92m en heb de 16" versie met zadel er al tijd redelijk stuk uit.
Anders hou je het echt niet vol.
Rinse
FOCUS schreef:
Als je die heel wil houden, dan moet je thuis op de bank gaan zitten.
is op zich ook geen slecht plan natuurlijk, sinds ik extreme sports channel op de buis heb ;D
- MxMasterMike
Lijkt me dat je tijdens zoÂ’n meeting geen 30 km per uur moet rijden om van de ene naar de andere spot te komen, dat zal toch meer met een cruise tempo gaan, maar wat ik wilde zeggen is dat je een fiets koopt die speciaal voor een bepaalde discipline gemaakt is, en er dan andere dingen mee gaat doen, je gaat toch ook niet met je ferrari in het bos rijden? Ik begrijp dat je van de ene naar de andere spot moet rijden, maar dat is toch niet de kerntaak van deze fiets?
Mischien kan het me niet zoveel schelen omdat ik hiervoor op een BMXje rondcroste. Das pas klein. ;D
Mischien kan het me niet zoveel schelen omdat ik hiervoor op een BMXje rondcroste. Das pas klein. ;D