Dwars door de Peel
Moderator:Beheerders
Nu de Brabant Dirtroad niet geheel ongeschonden door de ballotage commissie van de Nederlandsche Graveltochten Autoriteit (NGA) is goedgekeurd, schept dit een precedent voor verdere exploratie van de grenzen opgelegd door de NGA.
Bij deze een peiling naar interesse en voorkeursdatum van doorgang van de rondrit 'Dwars door de Peel'.
Kenmerken:
- GPS
- Who's afraid of dirt, sand, and gravel?
- Minimaal 150km (proefversie incl foto's nemen, 1.5h terras, 170km en laf gemiddelde van 15km/h: 11h buiten spelen).
- Enig affiniteit met de Limburgs medemens gewenst.
- Start/finish: centrum Eindhoven
Mogelijke data zijn 30 juni, 14 juli, 21 juli, 1 sep, 8 sep, 15 sep.
Bij deze een peiling naar interesse en voorkeursdatum van doorgang van de rondrit 'Dwars door de Peel'.
Kenmerken:
- GPS
- Who's afraid of dirt, sand, and gravel?
- Minimaal 150km (proefversie incl foto's nemen, 1.5h terras, 170km en laf gemiddelde van 15km/h: 11h buiten spelen).
- Enig affiniteit met de Limburgs medemens gewenst.
- Start/finish: centrum Eindhoven
Mogelijke data zijn 30 juni, 14 juli, 21 juli, 1 sep, 8 sep, 15 sep.
Laatst gewijzigd door ochikiro op zo mei 19, 2013 8:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
f = (start & finish in eindhoven) && (affiniteit met de limburgse medemensch) == 0 ?
Help me, waarom is donderdag 30 Mei een optie?
Juli is vakantietijd en 15 Sept is nu reeds gereserveerd voor de 10e Editie van Les Boucles de Hollange, met dit jaar, vanwege jubilieum, super veel singletracks. Komt allen !!
Kortom, super initiatief, maar waneer....zeker als jij Juni onbewoonbaar verklaard
Help me, waarom is donderdag 30 Mei een optie?
Juli is vakantietijd en 15 Sept is nu reeds gereserveerd voor de 10e Editie van Les Boucles de Hollange, met dit jaar, vanwege jubilieum, super veel singletracks. Komt allen !!
Kortom, super initiatief, maar waneer....zeker als jij Juni onbewoonbaar verklaard

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
- didadunlop
hoeistnoumet
Een regenbui heeft als voordeel dat t stof verdwijnt. En dan worden mooie dingen zichtbaar...
Is Dwars door De Peel ooit en groupe verreden en gedocumenteerd?
Is Dwars door De Peel ooit en groupe verreden en gedocumenteerd?
- didadunlop