Bikemotion benelux 14 tot 16 okt 2011 (TOPIC)
Moderator:Beheerders
Dit jaar is het weer zover, Bikemotion benelux opend haar deuren weer op
14 oktober 2011 in jaarbeurs utrecht...
Ben benieuwd wie hier heen gaan, of van plan zijn om er heen te gaan.
Ook wil ik deze topic open laten voor eventuele reviews en foto`s.....
14 oktober 2011 in jaarbeurs utrecht...
Ben benieuwd wie hier heen gaan, of van plan zijn om er heen te gaan.
Ook wil ik deze topic open laten voor eventuele reviews en foto`s.....
Laatst gewijzigd door ras8176 op ma aug 29, 2011 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ga ook weer een rondje maken op de BikeMotion.
Altijd leuk om het nieuwe materiaal te zien!
Altijd leuk om het nieuwe materiaal te zien!
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
-
Jaarbeurs Utrecht
Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
-
-
- de lachende derde
- Contacteer:
- cyberhawk
- Contacteer:
uhh je bent nieuw in de scene..de lachende derde schreef:uhh vorig jaar mocht hij ook niet mee naar binnencyberhawk schreef:mag de fiets nog steeds mee.. ?
anders kan het me wat..
maar hij kon jaren lang mee.. ik heb een jaar of 3-4 geleden nog een showtje gegeven met mn trial fiets daar voor wat kids..
vorig jaar ben ik binnegekomen (met veel moeite) door patrick smit en niels die daar een trial stand hadden..
ik heb bijna een zo'n VMBO beveiligings tokkie om t leven gebracht alleen al door zn stomme onvriendelijke gedrag..
zonde van mn tijd als t weer zo is als vorig jaar.... tis niet meer zo leuk.. beetje kaal.. geen merchandise meer te halen en t volk wat er nog komt is meestal te dik om zelf ook maar iets te presteren op de fiets..

- de lachende derde
- Contacteer:
Dit jaar ook weer niet had ik als antwoordt terug gekregen,dan maar lekker rond lopen en na al dat lekkers kijken.de lachende derde schreef:vorig jaar mocht het nietTrekrules schreef:Las dat erweer een pumptrack aanwezig is op de bikemotion,nu wil ik mijn eigen fiets meenemen voor de pumptrack mag dat wel van de organisatie van de bikemotion?.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
Het is jammer dat je voor de Eurobike zo'n eind moet rijden!
- richard_librium
- de lachende derde
- Contacteer:
cyberhawk?Trekrules schreef:Dit jaar ook weer niet had ik als antwoordt terug gekregen,dan maar lekker rond lopen en na al dat lekkers kijken.de lachende derde schreef:vorig jaar mocht het nietTrekrules schreef:Las dat erweer een pumptrack aanwezig is op de bikemotion,nu wil ik mijn eigen fiets meenemen voor de pumptrack mag dat wel van de organisatie van de bikemotion?.

-