BoXXer 2011 pm aansluiting 203mm of niet????
Moderator:Beheerders
-
Wie weet of de Boxxer 2011 dezelfde pm aansl heeft als de totem dus 203mm zodat je zonder adapter kan werken, volgens mij is dit namelijk niet zo!
What goes up must come down(hill)
-
-
-
-
Snap je punt wel alleen op zulke vorken met zoveel veerweg kiest men vaak voor grotere schijven voor dan achter in deze tak van de sport. Dus zou de Totem standaard imo handiger zijn!Christiaan schreef:Omdat sommige mensen 185mm schijven rijden voor....... en een 6"PM aansluiting op een vork is ook, jawel, LICHTERTrekrules schreef:Ik snap nog steeds niet waarom ze niet overstappen naar 8'' PM aansluiting,heb je ook geen adapters meer nodig.
What goes up must come down(hill)
op mijn 66 heb ik voor een 203mm schijf geen adapter nodig maar er past dus ook niks kleiners opFlip van Veen schreef:Snap je punt wel alleen op zulke vorken met zoveel veerweg kiest men vaak voor grotere schijven voor dan achter in deze tak van de sport. Dus zou de Totem standaard imo handiger zijn!Christiaan schreef:Omdat sommige mensen 185mm schijven rijden voor....... en een 6"PM aansluiting op een vork is ook, jawel, LICHTERTrekrules schreef:Ik snap nog steeds niet waarom ze niet overstappen naar 8'' PM aansluiting,heb je ook geen adapters meer nodig.
Yt Wicked 150. Avid code, RS Lyrik