MBC Midden Nederland Club competitie 2011 (22 en 29 juni)
Moderator:Beheerders
MBC Midden Nederland open Club competitie 2011 (22 en 29 juni)
Hierbij nodigen wij jullie uit voor de 2 wedstrijden van de Club competitie 2011 die zal worden verreden op de woensdagavonden 22 en 29 juni as.
De start is gepland om 19.30 uur.
De startplaats is op 't Soesterhoogt in Soest (Van Weerden Poelmanweg).
Inschrijven ter plaatse is mogelijk vanaf 18.45 uur.
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde en deelname is mogelijk voor recreanten als ook voor licentiehouders.
Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen.
Vooraanmelding is niet nodig, inschrijven ter plaatse vanaf 18.45 uur
Inschrijfgeld is maar 3 euro, als je geen lid bent van MBC Midden-Nederland
Prijzengeld in de vorm van waardebonnen, voor licentiehouders/wedstrijdrijders en recreanten:
1e € 12,50
2e € 10,00
3e € 7,50
beschikbaar gesteld door http://www.rijwielpaleis.nl/
Hierbij nodigen wij jullie uit voor de 2 wedstrijden van de Club competitie 2011 die zal worden verreden op de woensdagavonden 22 en 29 juni as.
De start is gepland om 19.30 uur.
De startplaats is op 't Soesterhoogt in Soest (Van Weerden Poelmanweg).
Inschrijven ter plaatse is mogelijk vanaf 18.45 uur.
De wedstrijdduur bedraagt één uur plus één ronde en deelname is mogelijk voor recreanten als ook voor licentiehouders.
Het maximaal aantal deelnemers is vastgesteld op 50 personen.
Vooraanmelding is niet nodig, inschrijven ter plaatse vanaf 18.45 uur
Inschrijfgeld is maar 3 euro, als je geen lid bent van MBC Midden-Nederland
Prijzengeld in de vorm van waardebonnen, voor licentiehouders/wedstrijdrijders en recreanten:
1e € 12,50
2e € 10,00
3e € 7,50
beschikbaar gesteld door http://www.rijwielpaleis.nl/
Laatst gewijzigd door Bogak op wo jun 08, 2011 7:53 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed bezig mannen! Hoorde al de verhalen, fijn dat er toch weer iemand opgestapt is. Ik ben er weer bij!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hmm, het begint een beetje populair te worden, daar gaat mijn eventuele podium plek 
JJ

JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij was weer goed, wat zeg ik, super. Na een dag met soms heftige buien brak om 18:00 de zon door en werd het heerlijk weer!
Lekker naar de wedstrijd getourd, alwaar de nieuwe organisatie (bedankt, was super) al klaar zat voor de inschrijving. Iedereen lekker bij gepraat voor de wedstrijd (Behalve Bas, die had voor de start alweer 8 rondjes in de benen zitten...) Rondje was kort en snel, met weer een paar leuke afbuigingen van de vaste route. Geen tijd gehad om het Oosterbeek verzet er af te halen wat eigenlijk helemaal niet erg was. Weinig vlag, veel draaien en keren en de klimmetjes gaan zoasl bekend op een gegeven moment goed in je benen zitten. Uiteindelijk net geen podium (bij de niet licentie, ben door een man of 6 een of twee keer gelapt
), maar wel heerlijk gereden, goede sfeer, volgende week weer!
JJ
Lekker naar de wedstrijd getourd, alwaar de nieuwe organisatie (bedankt, was super) al klaar zat voor de inschrijving. Iedereen lekker bij gepraat voor de wedstrijd (Behalve Bas, die had voor de start alweer 8 rondjes in de benen zitten...) Rondje was kort en snel, met weer een paar leuke afbuigingen van de vaste route. Geen tijd gehad om het Oosterbeek verzet er af te halen wat eigenlijk helemaal niet erg was. Weinig vlag, veel draaien en keren en de klimmetjes gaan zoasl bekend op een gegeven moment goed in je benen zitten. Uiteindelijk net geen podium (bij de niet licentie, ben door een man of 6 een of twee keer gelapt

JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ach ja, die derde plek is je gegund 
Door het korte rondje hadden ze het bij de jury ook super druk denk ik, ze keken tijdens de wedstrijd vrij serieus de hele tijd
JJ

Door het korte rondje hadden ze het bij de jury ook super druk denk ik, ze keken tijdens de wedstrijd vrij serieus de hele tijd

JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Gezellig! Heeft Chris zijn schoonmoeder weer gestrikt? 
JJ

JJ
Vandaag uiteraard weer van de partij, nu de benen nog haha.
Ik las dit trouwens nog op het MBC forum:
* Parcours is opnieuw uitgestippeld, het verzoek was om het langer te maken, dat is gelukt, 3km en 40hm per ronde
* Als alles goed gaat ronderegistratie met de laptop, de kans dat er fouten komen in de telling is hierdoor een stuk kleiner.
Gaat goed komen vanavond!
Groet Bas
Ik las dit trouwens nog op het MBC forum:
* Parcours is opnieuw uitgestippeld, het verzoek was om het langer te maken, dat is gelukt, 3km en 40hm per ronde
* Als alles goed gaat ronderegistratie met de laptop, de kans dat er fouten komen in de telling is hierdoor een stuk kleiner.
Gaat goed komen vanavond!
Groet Bas
s' Avonds een vent, 's ochtends lekker uitslapen..
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hij was super, alleen ik niet
Op zich viel het nog wel mee hoe moeilijk het rondje was, maar hij was wel verschrikkelijk zwaar. Geen moment om even te herstellen, zelfs naar beneden was het afzien. Ik zou willen zeggen dat het rondje voor singlespeed niet echt fijn was, maar Harold bewees het tegendeel, 3e overall worden is toch knap, er zat toch een snelle coureur achter 
Is jammer dat het er dit jaar maar twee waren, maar de organisatie was wel van plan volgend jaar weer te organiseren, dus daar kijken we dan maar weer naar uit!
JJ

Is jammer dat het er dit jaar maar twee waren, maar de organisatie was wel van plan volgend jaar weer te organiseren, dus daar kijken we dan maar weer naar uit!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer: