Om te beginnen me eigen eerst maar is even voorstellen! Ik ben Tim, 16 jaar oud en kom uit Nistelrode. Al vanaf me 6de fanatieke mountainbiker, en al een paar keer wezen downhillen in Winterberg (Daar een bike gehuurd). Nu ligt er hier in de omgeving, heel wat mooi's waar wel een paar leuke jumps enzo gebouwd kunnen worden. Wil nu totdat, ik geld genoeg heb om een echte downhill fiets te kopen een beetje hier in de omgeving licht freeriden ofzo.
Ben volgende week jarig, en bestel dan wat dingetjes voor me fiets. Andere pedalen, ander stuurtje andere banden etc. Heb al een dirthelm, wat FOX shirtjes en FOX handschoenen. Heb nu deze fiets, wil hier wat van proberen te maken. Deze carbon voorvork, zat er op voor in de winter eerst altijd met een Rock Shox Dart 2 gereden:

Tijdje terug een Rock Shox Tora 2011 gekocht, deze vork komt op me fiets:

Nu heb ik over deze vork een vraagje: er zit aan de onderkant een hendeltje zeg maar. Daarbij staat Rebound met een konijntje, en een schildpad erbij. Nu weet ik dat Rebound wil zeggen, terugslag maar wat willen het konijntje en de schildpad dan precies zeggen?

Tips en advies, zijn verder erg welkom!
Groetjes,
Tim