wij zijn aanwezig met 4 rijders. In schrijven is nog mogelijk op het terrijn zelf,
wordt lache

Moderators:JJ, Beheerders
snap niet wat jij er niet aan begrijpt en al helemaal niet als medelimburgerMrtnrider schreef:Ik vraag me af of iemand die hele jonge wel begrijpt...Arnetteman schreef:ik vraag me af of iemand dit bericht begrijpt.
Dit stukje is echt te mooi.chillozz schreef:snap niet wat jij er niet aan begrijpt en al helemaal niet als medelimburgerMrtnrider schreef:Ik vraag me af of iemand die hele jonge wel begrijpt...Arnetteman schreef:ik vraag me af of iemand dit bericht begrijpt.
na mijn weten toch aardig abn hoor
ow ja abn staat voor Algemeen Beschaafd Nederlands als je dat ook nog niet wist
hahaha lolbroek, je weet vast wel wat ik bedoelMrtnrider schreef:Dit stukje is echt te mooi.chillozz schreef:snap niet wat jij er niet aan begrijpt en al helemaal niet als medelimburgerMrtnrider schreef: Ik vraag me af of iemand die hele jonge wel begrijpt...
na jou weten toch aardig abn hoor?
Aah dus na jou weten is het aardig abn? Wanneer is na jou weten?
Klopt, maar misschien andere mensen niet dus typ het even in ABN volgende keerchillozz schreef:hahaha lolbroek, je weet vast wel wat ik bedoelMrtnrider schreef:Dit stukje is echt te mooi.chillozz schreef: snap niet wat jij er niet aan begrijpt en al helemaal niet als medelimburger
de text bovenaan is al veranderd, en die race is zowiezo niets voor jou denk ik,Mrtnrider schreef:Klopt, maar misschien andere mensen niet dus typ het even in ABN volgende keerchillozz schreef:hahaha lolbroek, je weet vast wel wat ik bedoelMrtnrider schreef: Dit stukje is echt te mooi.