Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
akapuch - Berichten:20
hoe hoog=
Bericht
door akapuch » di mar 23, 2010 10:41 am
Ik heb een specializef frs comp of groundwork gemaakt tussen ´97 en ´01 weet het nog niet. Daarop zit een manitou sx/r die me goed bevalt. Ik doe veel mini jump dropoffs, maar hoe hoog kan ik rederlijkerwijs gaan zonder dat ik er over in hoef te zitten dat iets breek( niet de uitzonderingsgevallen maar over het algemeen)
Ik doe nu op zn hoogst een meter naar flat en dat gaat goed heb het iedee dat ik nog hoger kan, vering voor heeft nog zeker 5 cm te gaan.
hier een foto

-
DESL
Bericht
door DESL » di mar 23, 2010 6:52 pm
Zou het mooi bij die meter houden wil je nog ff plezier van je velo en onderdelen hebben. (to flat is nooit bevordelijk voor je materiaal)
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
Gène - Berichten:2371
Bericht
door Gène » di mar 23, 2010 9:56 pm
Volgens mij krijgen we binnenkort foto's van een gebroken Ground Control. Een meter hoog jumpen met een fiets die er eigenlijk niet voor bedoeld is en misschien met een berijder die niet altijd een smooth landing maakt, is dat hoog genoeg. Als je dit leuk vind en meer op dagelijkse basis wilt gaan doen, zou ik eens gaan uitkijken naar een andere fiets. Don't get me wrong, ik vind het fijn om te horen dat je je kan amuseren op de fiets. Het is meer om een kunstgebitje te voorkomen...
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!