Voor je moeilijk gaat doen: vindt eerst uit welke schroefdraadnormen deze fiets gebruikt. Ziet er px8-ig uit en dan kon het wel eens een metrische fiets zijn en dan heb je
een 22mm stuurpen ipv 22.2 mm
25mm balhoofdstel ipv 25.4mm uitwendig
franse 35x 1 R+R draad in de bracket, en ik schat dat je geen zin in een Phil Wood setje hebt
Dus of je houdt alles standaard, of je zoekt verder
Nu de crankspie. Gaat het beste met zijn tweeen. Moertje er af draaien, de andere kant van de crank steunen op een grote gesmede bankschroef of een stevige pijp die op de vloer steunt, hamer van minimaal 0.6 kg, concentreren, en de draadkant van de spie een goede knal recht op zijn kop geven. Meestal komt ie er dan uit , als je pech hebt sta je een uur te boren en te klooien met een drevel
Nieuwe spie (let op de diameter, en steek ze van de goede kant in de crank) weer met de zelfde manier terugslaan. Als de spie er niet ver genoeg ingaat beide spieen gelijk vlak vijlen