Bighit DH frame( M) 200 euro
Moderator:Beheerders
Item: Specialized bighit DH frame (2002) incl. 24"achterwiel
Plaats:Den Ham (ov, Netherlands)
Staat: door oud mannetje gebruikt
Reden van verkoop: Enduro frame op het oog
Prijs en voorwaarden: 200 euro of ruilen met (beperkte)bijbetaling mijn kant voor Rocky mountainframe
Wijze van verzenden:afhalen of beperkt brengen(is over te praten)
Extra Info:word geleverd met zadelpen,klem en zadel, balhoofdlager, xtra buitenband 24", stuurpen. Excl. cranklager,remmen,voorwiel,voorvork etc.
Afbeeldingen:zsm.
Plaats:Den Ham (ov, Netherlands)
Staat: door oud mannetje gebruikt
Reden van verkoop: Enduro frame op het oog
Prijs en voorwaarden: 200 euro of ruilen met (beperkte)bijbetaling mijn kant voor Rocky mountainframe
Wijze van verzenden:afhalen of beperkt brengen(is over te praten)
Extra Info:word geleverd met zadelpen,klem en zadel, balhoofdlager, xtra buitenband 24", stuurpen. Excl. cranklager,remmen,voorwiel,voorvork etc.
Afbeeldingen:zsm.
-
fiets
beste,
voor alle duidelijkheid;;
als ik u zou kopen wat u hier aanbied, wat moet ik dan nog kopen om een complete fiets te hebben??
groetjes
als ik u zou kopen wat u hier aanbied, wat moet ik dan nog kopen om een complete fiets te hebben??
groetjes
Re: fiets
De aandrijving,voorvork,remset en dan kom je een heel eind.bartfreestyle schreef:beste,
groetjes
-
Re: enduro.
euh.. tadaaah, is toch geen RM frame?
tadaah is idd geen RM
Snelleesnietkijk. Daar komt het op neer. Ik zag enduro. Vandaars. Succes met de zoektocht!
No pain.. good!
Re: tadaah is idd geen RM
Wou je ruilen met het Bighit frame dan?heftik schreef:Snelleesnietkijk. Daar komt het op neer. Ik zag enduro. Vandaars. Succes met de zoektocht!