Stronglight 110 BCD, 5 bolt, 42-44t?
Moderators:JJ, Beheerders
Hey,
Ik ben op zoek naar een van deze met 42 of 44 tanden voor mijn SS CX:
http://www.spacycles.co.uk/products.php ... 292&z=1199
Zijn deze in NL te krijgen?
Groeten.
Ik ben op zoek naar een van deze met 42 of 44 tanden voor mijn SS CX:
http://www.spacycles.co.uk/products.php ... 292&z=1199
Zijn deze in NL te krijgen?
Groeten.
Voor alle veldtoertochten een goed uitgangspuntkeywee schreef:Zeker een optie. Bedankt voor de tip.
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor gearing in NL van toepassing is. 42x18 voor het Oosten?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
42-18 klinkt echt onmenselijk-Oost-Duits-tijdrijders-groot... Wauw.ott schreef: Heb hem net klaar met 42-18
Ik rij woon-werk 44-18 op een ss-crosser en bij crosswedstrijdjes lijk ik aan mijn 34(!) binnenblad icm een 12-25 cassette meestal wel genoeg te hebben. Dat is toegegeven wel een stukkie kleiner dan de meesten rijden. Vandaag 65km getoerplusd bij Soesterhoogt en Lage Vuursche op de crosser en ook daar alleen op de weg aan het 46 buitenblad gedacht.
En danseuse en sleuren aan die handlebar!
53-19 (73.3 Gi) op de racefiets en 42-16 (69.3 Gi) of 44-16 (72.6 Gi) op de mtb (beide fixed)
Ja ik moet soms afstappen, nee dat maakt te pret niet minder, integendeel.
De racefiets gaat soms ook offroad trouwens (als de verleiding te groot is...)
Ik heb nog een 21 cog liggen die ik één maal op de racefiets gedraaid heb en ik werd ziek van al dat spinnen en toch geen snelheid halen. (53-21 = 63.3 Gi)
53-19 (73.3 Gi) op de racefiets en 42-16 (69.3 Gi) of 44-16 (72.6 Gi) op de mtb (beide fixed)
Ja ik moet soms afstappen, nee dat maakt te pret niet minder, integendeel.
De racefiets gaat soms ook offroad trouwens (als de verleiding te groot is...)
Ik heb nog een 21 cog liggen die ik één maal op de racefiets gedraaid heb en ik werd ziek van al dat spinnen en toch geen snelheid halen. (53-21 = 63.3 Gi)