de sprocketbolt van mijn al vrij oude powerbites raakt om de 10 min los.
ik heb er al van die witte teflon tape om gedaan tegen het los raken maar er komt nog teveel kracht op en hij raakt steeds weer los
kan het zijn dat ik een verkeerde bolt heb of moet ik gewoon een andere hebben voor mn lhd
ben namelijk bang dat ik strx mn schroefdraad er uit trek ofzo
oplossing iemand?
powerbites sprocketbolt
Moderator:Beheerders
-
Don´t be hatin´
Yo bamischijf, leuke naam ook
vrij oude powerbites kunnen ondertussen ook speling of slijtage hebben misschien, maar dat boutje zou dan nog mee moeten vallen, denk ik..
Wel word die witte teflontape gebruikt bij schroefdraad verbindingen met gas en water, niet voor zoiets. Voor je bike zou je eerder een tube of flesje gebruiken van bijv. locktide, dit is dan een merknaam, maar kent iedereen. Dan heb je misschien nog keuze, dan gewoon goed de beschrijvingen lezen of effe vragen.
Daarmee kun je het dan proberen of misschien helpt de bout vervangen ook wel.
Succes ermee, groeten
Gideon

vrij oude powerbites kunnen ondertussen ook speling of slijtage hebben misschien, maar dat boutje zou dan nog mee moeten vallen, denk ik..
Wel word die witte teflontape gebruikt bij schroefdraad verbindingen met gas en water, niet voor zoiets. Voor je bike zou je eerder een tube of flesje gebruiken van bijv. locktide, dit is dan een merknaam, maar kent iedereen. Dan heb je misschien nog keuze, dan gewoon goed de beschrijvingen lezen of effe vragen.
Daarmee kun je het dan proberen of misschien helpt de bout vervangen ook wel.
Succes ermee, groeten
Gideon
- de G U R U
- Contacteer:
heb je wel de juiste/ een strak genoeg zittende spacer tussen je blad en crankas?
zoniet dan is dat waarschijnlijk de reden dat die bout steeds losgaat en kan kan je zoveel locktite er in spuiten als je wil en gaat ie nogsteeds los.
zoniet dan is dat waarschijnlijk de reden dat die bout steeds losgaat en kan kan je zoveel locktite er in spuiten als je wil en gaat ie nogsteeds los.
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
-
powebites bolt
heb dr alleen die cup spacer tussen die mn midbb beschermd en een sprocket adapter
dus moet voldoende zijn lijkt me
Don´t be hatin´
- de G U R U
- Contacteer:
Re: powebites bolt
gaat er om dat die "sprocketadapter" tussen de as en het kettingblad klem zit en het kettingblad dus niet heen en weer kan schuiven (waardoor die bout losgaat).bamischijf schreef:heb dr alleen die cup spacer tussen die mn midbb beschermd en een sprocket adapter
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,