Ervaringen met fietskleding kopen online

Het forum voor kleding, helmen, protectie, etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
jammah
Ervaringen met fietskleding kopen online

Bericht door jammah » vr aug 22, 2008 12:31 pm

Ik heb net het volgende besteld bij cyclewear.eu
fietshandschoenen (maat L, All Active), shirt met korte mouwen (Maat M, agu), shirt met lange mouwen(maat M, AA), armstukken(maat M, AA) en een fietsbroek(maat L, AA).

Ik vind het wel lastig om een fietsbroek te kopen zonder hem eerst te passen. Die ga ik dus ook terugsturen want hij is te groot (ik heb normaal wel L) en ik vind de pijpen veel te lang. Ze komen tot m'n knieën. Ook het agu-shirt is te groot . DIe ga ik ruilen voor een S. De rest van het pakket past wel en ziet er goed genoeg uit. Nu afwachten hoe lang het meegaat.

k moet zeggen dat ze snel leveren (zondag besteld en dinsdag in huis). Zo te zien is hun huismerk All Active, maar ze hebben ook wat agu. Ze reageren snel op hun mail toen ik iets wou vragen over retourneren (dezelfde avond nog). Vandaag ook even gebeld (na twee keer overgaan werd er al opgenomen) over een eventueel alternatief voor de fietsbroek. Helaas niks met kortere pijpen voor mannen. Dus ik kan m'n geld terugkrijgen. Ik moet wel ff een kopie van de factuur meesturen en een begeleidend briefje met mijn wensen. De portokosten voor de retourzending komen voor mijn rekening. DIe voor het kleinere shirt dat ze mij dan weer sturen voor hun rekening. Lijkt me redelijk. Je moet wel binnen zeven dagen retourneren.

Waar kopen jullie je fietskleding?
Heeft iemand ervaring met het kopen van kleding online?
Ook tips voor merken fietsbroeken met kortere pijpen voor mannen zijn welkom.

Plaats reactie