pols gekneusd?
Moderator:Beheerders
ik denk da tik nu ongeveer 2 weken terug mijn pols heb gekneusd.
ik ben het nu eingelkijk wel een beetje beu maar aangezien ik nog nie kan optrekken kan ik zeer zeker ook nog niet goed fietsen. hebben jullie dit wel eens gehad? en hoe lang liepen jullie er mee?
en voor de sentatie zoekers het verhaaltje:
klein schansje in een bouw putje ( naast de machdonalds in het centrum van breda voor de bekenden) eerste ging goed en bij de laatsteleek het me gaaf op er uit te springen, maarik sprong niet ver genoeg dus kwam op een schuinrandje met gravel terecht. voorwiel glees weg en ik ging in vollevaart over mijn stuur heen met mijn had schouder en gezicht over het zand. die avond een paar minuten rust gehouden wondjes dicht geplakt en verder gegaan, volfgende ochtend pols goed dik en pijnlijk.
iemand tips om mijn genezig te verspoedigen?
ik ben het nu eingelkijk wel een beetje beu maar aangezien ik nog nie kan optrekken kan ik zeer zeker ook nog niet goed fietsen. hebben jullie dit wel eens gehad? en hoe lang liepen jullie er mee?
en voor de sentatie zoekers het verhaaltje:
klein schansje in een bouw putje ( naast de machdonalds in het centrum van breda voor de bekenden) eerste ging goed en bij de laatsteleek het me gaaf op er uit te springen, maarik sprong niet ver genoeg dus kwam op een schuinrandje met gravel terecht. voorwiel glees weg en ik ging in vollevaart over mijn stuur heen met mijn had schouder en gezicht over het zand. die avond een paar minuten rust gehouden wondjes dicht geplakt en verder gegaan, volfgende ochtend pols goed dik en pijnlijk.
iemand tips om mijn genezig te verspoedigen?
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Na 2 weken moet je niet meer naar de SEH gaan natuurlijk, gewoon je huisarts.sneeuwpop schreef:Kneuzing kan na een weekje over zijn, kan ook 2 maanden gevoelig blijven. En zoals al gezegd, als je het niet vertrouwt ZSM bij een huisarts of EHBO langsgaan!!!
This ain't no sun tan, we got a mud tan!
@sph@ltdude schreef:Na 2 weken moet je niet meer naar de SEH gaan natuurlijk, gewoon je huisarts.sneeuwpop schreef:Kneuzing kan na een weekje over zijn, kan ook 2 maanden gevoelig blijven. En zoals al gezegd, als je het niet vertrouwt ZSM bij een huisarts of EHBO langsgaan!!!

“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€