SX Trail
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Gezocht een SX Trail maatje L of beter nog XL compleet of frame/dempert........
Krijst u maar!!!!
Krijst u maar!!!!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
- Contacteer:
Ja die heb ik gezien,met die Z1 vork bedoel je toch hè?
We zijn er na wat meten met een SX in L en wat hulp van de Speci-site over eens geworden dat we een XL nodig hebben.
Speci adviseert vanaf 1.88m.een XL.De man in kwestie gaat RUIM over de 1.90m.
XL it is.....zal waarschijnlijk een nieuwe moeten worden,ik heb nog NERGENS een XL gebruikt te koop zien staan.....
We zijn er na wat meten met een SX in L en wat hulp van de Speci-site over eens geworden dat we een XL nodig hebben.
Speci adviseert vanaf 1.88m.een XL.De man in kwestie gaat RUIM over de 1.90m.
XL it is.....zal waarschijnlijk een nieuwe moeten worden,ik heb nog NERGENS een XL gebruikt te koop zien staan.....

Jep dat was hem.
Wist niet eens dat ze die in XL maakte, damn, wat voor groot apparaat word dat dan. Toch niet voor jouw he? Jij bent of was volgens mij kleiner of even groot als mij.
Anders contact opnemen met specialized NL of via dealer. Zo een zullen ze toch wel op voorraad hebben ergens. Verwacht niet dat dat model snel is uitverkocht zoals de S en M modellen van de sx.
Wist niet eens dat ze die in XL maakte, damn, wat voor groot apparaat word dat dan. Toch niet voor jouw he? Jij bent of was volgens mij kleiner of even groot als mij.
Anders contact opnemen met specialized NL of via dealer. Zo een zullen ze toch wel op voorraad hebben ergens. Verwacht niet dat dat model snel is uitverkocht zoals de S en M modellen van de sx.
Life begins at the end of your comfortzone.
-
- Contacteer:
@ Tuup en Fax,hij is voor een kameraad van me,ikzelf ben niet zo'n reus
En daarbij idd erg in mjn nopjes met de Glory
@ cyber......hierzo:
http://bikemarkt.mtb-news.de/bikemarkt/ ... 191/cat/42
Grtzzzz

En daarbij idd erg in mjn nopjes met de Glory

@ cyber......hierzo:
http://bikemarkt.mtb-news.de/bikemarkt/ ... 191/cat/42
Grtzzzz