Winterberg Hotels
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
9 en 10 Juli ben ik in Winterberg.
Alleen nu zoek ik een goedkoop hotel. Nou ben ik niet zon ster in het vinden via Google naar een goed hotel. Dus vroeg ik me of iemand ervaring heeft met een hotel of zo uit zijn hoofd er een paar weet.
Alvast bedankt.
Alleen nu zoek ik een goedkoop hotel. Nou ben ik niet zon ster in het vinden via Google naar een goed hotel. Dus vroeg ik me of iemand ervaring heeft met een hotel of zo uit zijn hoofd er een paar weet.
Alvast bedankt.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Google'en kun je je in principe besparen, aangezien de site van Winterberg een uitgebreid overzicht heeft incl. (beperkt) de mogelijkheid online te reserveren.
http://www.winterberg.de --> Suchen und Buchen Sie gleich online!
Je kunt zelfs nog Nederlands selecteren, mocht je daar behoefte aan hebben.
http://www.winterberg.de --> Suchen und Buchen Sie gleich online!
Je kunt zelfs nog Nederlands selecteren, mocht je daar behoefte aan hebben.
- driezzz_dirter
-
- Jean-Pierre
-
vanuit het hotel kun je het park zien liggen...heel in de verteStillridingbmx schreef:Weetje toevallig hoe ver dat hotel van het park licht ?

Ligt natuurlijk aan je definitie van 'een behoorlijk eind' maar op zich valt het reuze mee, is iets van 3.5 a 4 km, hetgeen overigens dezelfde grootorde is als Neuastenberg. Na een dagje biken terugkomen gaat wel meevallen (voornamelijk heuvelaf), 's ochtends zul je wat meer werk moeten verrichten.Santa Cruz schreef:Je zult er met de auto naartoe moeten of bereid zijn 'n behoorlijk eind te fietsen.
Al ben ik ook van de auto, al is het alleen al omdat die ook gemakkelijk is voor de bevoorrading (eten/drinken) en gereedschap mee te slepen.
Op zich nette, moderne kamers (al heeft het Sauerland-jaren-80-bruin ook z'n charme) tegen een eerlijke prijs m.i. voor hetgeen geboden wordt.