Iemand interesse in een GT Ruckus frame ??

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
TheBigLjeweetwel
Iemand interesse in een GT Ruckus frame ??

Bericht door TheBigLjeweetwel » zo mei 11, 2008 12:35 pm

Item:GT Ruckus 03 onepoint zero frame
Plaats:Breda
Staat:Gebruikt maar nog in goede staat, nergens scheuren of wah.Mensen die mijn kennen weten hoe die bereden en onderhouden is.
Reden van verkoop: Ik heb er al veel te lang niet meer op gereden en kan het geld goed gebruiken, dus kan ik hem beter verkopen. I know its sucks , but you have make choiuces in life. Its , achterwiel alleen is al zo'n 300- 500 euro waard

FRrame GT ruckus 03 1.0 14 ,5 inch geschikt voor freeride 4x urban street. downhill

150 euro met zadel en pen. roox chaindog

Brian Lopes is er groot mee geworden.Met gelijnkwaardig maar custom model voor hem natuurlijkl Dus ja zeer goede keus om mee de bergen /hellingen af te stormen. Rijdt erg lekker als op rails naar beneden en redelijk forgiving.
GT Ruckus 03 onepoint zero 14, 5 inch goed voor mensen van 1.80 m ben ik ook. en iets langer ook wel hoor.
Plaats:Breda
Staat:Gebruikt maar nog in goede staat, nergens scheuren of wah.Mensen die mijn kennen weten hoe die bereden en onderhouden is.
Reden van verkoop: Ik heb er al veel te lang niet meer op gereden en kan het geld goed gebruiken, dus kan ik hem beter verkopen. I know its sucks , but you have make choices in life. Its Mischien komt er nog wel eens wat nieuws. For mnow i close thisbook
Prijs en voorwaarden:ik wil ik zo;n 150 euro voor hebben, Wijze van verzenden: ophalen of verzenden
Extra Info:

zoek op youtube naar filmpje van Brian lopes
From: fazbmxer

Frame weegt 2.2 kilo vrij weinig en uitstekend mee truckjes te doen. I v M een bmxtb 2,.8 of een on one the gimp 3.2 kilo staal ga je dan mee aan de haal

Biedingen beneden 150 euro worden niet serieus genomen
Prijzen voor de parts zijn gewoon erg ok, en onderhandelbaar.

Je kunt me mailen op jvdhill ape staartjeyahoo.com of hier een berichtje achter pben dan kunnen we alles afhandelen. Spullen worden pas meegegeven opgestuurd als er betaald is he.
Laatst gewijzigd door TheBigLjeweetwel op zo mei 11, 2008 12:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » zo mei 11, 2008 12:39 pm

ALLEEN FRAME NOG TE KOOP MET BALHOOFDSTEL, ZADELPEN EN ZADEL .

REST VAN DE ONDERDELEN IS AL VERKOCHT. DUS NIET MEER NAAR VRAGEN PLEASE.

Afbeelding

Plaats reactie