Plaats: maastricht
Staat: nieuw met verzendkrassen
Reden van verkoop: geld
Prijs en voorwaarden: 400 zonder roco, 600 met roco, 725 met wielset. Frame heeft nieuw met roco over de 1300 gekost.
Wijze van verzenden: Afhalen
Extra Info:
Waarom verkopen?
- Mijn vork past er net niet in (een headset zoals deze of een vork (zoals domain) met een lage frame clearance is nodig).
- De kosten worden nu iets te hoog voor mij als student.
Het frame zelf
Gloednieuw 6 Gun frame. Het frame is full chomo and zeer sterk! Een van de laatste frames gemaakt door Steve Delay voordat hij overleed. Er zijn maar 4 frame buiten de US, waarvan er 3 in de uk zijn en 1tje bij mij in de woonkamer staat. Dit frame is niet standaard, een aantal dingen zijn anders dan het origineel, zie specs.
Specs:
Steel Works design
6' travel (special build: normale 6 gun heeft 5,5')
150x12 back end,
67' head angle,
18'' seat tube [centre to top of seat tube] and 23.5 '' effective top tube.
Enduro lagers
Komt met frame, zadelklem/pen, headset (nieuw, vandaag gemonteerd, ritchey pro). Eventueel met Roco en sun mtx velgenset
Er zijn echter wel wat krasjes op het frame door slecht verzendwerk. De seattube is beschadigd, area van 1 bij 4 cm. Toptube heeft 2 kleine krasjes en de headtube een klein beetje aan de bovenkant.
Frame heeft welgeteld 200 meter gemaakt.

Info van site
This is the "All-Around" champion of our frame models. The 6 Gun features our solid and podium-proven full 4130 chromoly frame construction and comes with our
unbelievable LIFETIME-WARRANTY against any normal riding-related frame issues and FREE lifetime-replacement of the pivot bearings! The 6 Gun comes standard with
140mm/5.5" of rear suspension travel. If you are into All-Mountain trail-riding, Super D, 4X/Slalom, light-DH, Dirt Jumping, or even Urban Assault, the 6 Gun has it covered![/img]