XC / Singlespeed / Marathon meeting 6 april
Moderator:Beheerders
Met de lente in aantocht, tijd voor weer eens een 'door de bossen crossen' meeting:
Datum = zondag 6 april (speciaal voor degenen die op zaterdag moeten werken, you know who you are TBB!)
Tijd = 10.30 uur
Locatie = TBD (keuze uit: Lage Vuursche/ Amerongen / Groesbeek / Dorst)
Lijstje:
1. Steely
2.
Komt een, komt allen!
Datum = zondag 6 april (speciaal voor degenen die op zaterdag moeten werken, you know who you are TBB!)
Tijd = 10.30 uur
Locatie = TBD (keuze uit: Lage Vuursche/ Amerongen / Groesbeek / Dorst)
Lijstje:
1. Steely
2.
Komt een, komt allen!
Laatst gewijzigd door Steelboy op do mar 13, 2008 4:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re: XC / Singlespeed / Marathon meeting 6 april
Joehoe, meeten 
Doe het in de buurt, mijn lease auto is niet meer
Lijstje:
1. Steely
2. JJ
JJ

Doe het in de buurt, mijn lease auto is niet meer

Lijstje:
1. Steely
2. JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Steelboy schreef:Datum = zondag 6 april (speciaal voor degenen die op zaterdag moeten werken, you know who you are TBB!)
Is dat handig Steelboy, zo vroeg s'ochtends na het feestje van Ilse? Ik neem aan dat jij ook uitgenodigd bent? Maar dank dat je aan me denkt.
Weet nog niet of ik kan, er staat nog een ? in mijn agenda ivm verjaardag oma (wordt 92 dus tja kan wel eens 1 van de laatste keren zijn...).
TBB
Mijn naam... is haas...?!Tall Boy Bram schreef:Is dat handig...
-
De lente laat zich nog niet echt zien in mijn beleving en volgens de verhalen zal dat dit weekend niet veel anders zijn...Steelboy schreef:Met de lente in aantocht, tijd voor weer eens een 'door de bossen crossen' meeting:
Welk parcours is redelijk waterproof en rijdbaar zonder dat je schijfremblokken na een halve ronde (amerongen) compleet weg zijn?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja gefeliciteerd!
Ik laat het denk ik ook afweten, met dit weer heb ik er niet echt veel zin in, ik denk dat het gewoon een rondje op de weg wordt mocht het enigzins droog zijn.
Het bos komt wel weer als alles een beetje opgedroogd is.
JJ
Ik laat het denk ik ook afweten, met dit weer heb ik er niet echt veel zin in, ik denk dat het gewoon een rondje op de weg wordt mocht het enigzins droog zijn.
Het bos komt wel weer als alles een beetje opgedroogd is.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!