weekeind van 6/7 okt winterberg?
Moderator:Beheerders
- degoe
- Contacteer:
he hallo,
Ik heb mezelf + teamgenoot maar weer eens bereid gevonden om komend weekeind de lange weg van oostenrijk naar winterberg/willingen te maken.
Nu ben ik benieuwd wie van jullie een deze dgn ook in een van beide parks is
de bedoeling is zaterdag winterberg en zondag willingen(niet op zaterdag vanwege de vele dronken duitsers en hun kommentaar).
Lijkt mij namelijk leuk eens een paar van de dp'ers te treffen in realtime.
laat ff weten of je/jullie komen.
Ik ben degene met nox startrack bike en nox trikot. en ook al spreek ik met mijn teamgenoot duits ik kan ook gewoon nederlands dus zeg eens hallo.
groeten en tot zat of zon.
bastian.
ps heb nog een louise fr te koop met vele extra`s kijk bij te koop.
Ik heb mezelf + teamgenoot maar weer eens bereid gevonden om komend weekeind de lange weg van oostenrijk naar winterberg/willingen te maken.
Nu ben ik benieuwd wie van jullie een deze dgn ook in een van beide parks is
de bedoeling is zaterdag winterberg en zondag willingen(niet op zaterdag vanwege de vele dronken duitsers en hun kommentaar).
Lijkt mij namelijk leuk eens een paar van de dp'ers te treffen in realtime.
laat ff weten of je/jullie komen.
Ik ben degene met nox startrack bike en nox trikot. en ook al spreek ik met mijn teamgenoot duits ik kan ook gewoon nederlands dus zeg eens hallo.
groeten en tot zat of zon.
bastian.
ps heb nog een louise fr te koop met vele extra`s kijk bij te koop.
Laatst gewijzigd door degoe op wo okt 03, 2007 6:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- degoe
- Contacteer:
de meeste zijn komend weekeind voor het laatst open maar dat winterberg/willingen moet gewoon een keer in het jaar de parken bij mij in de buurt ken ik na een zomer ook wel weer genoeg.niet vergeten dat ik al meer als 7 jaar hier woon en dan rij ik ook nog elk weekeind (van begin tot einde seizoen)als ik geen wedstrijden heb, vaak ook nog doordeweeks als ik zin en tijd heb daarom verandering is goed, ik wil weer eens wat anders rijden en willingen dh vond ik tijdens de wc al leuk om te rijden en winterberg is gewoon lekker spelen.
groeten bastian.
ps gaat er nou helemaal niemand dit weekeind ?
groeten bastian.
ps gaat er nou helemaal niemand dit weekeind ?
-
Jammer (not
). Ik vertrek 7-10 naar Las Vegas, waarschijnlijk doe ik daar ook nog wel 'n dagje Bootleg Canyon 

Laatst gewijzigd door Santa Cruz op do okt 04, 2007 6:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.