Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
crossertje
Bericht
door crossertje » do sep 06, 2007 3:55 pm
waarschijnlijk bannen ze iemand omdat hij niet meer gewild is..
maar ik zou proberen contact op te nemen met de moderator's, vrij logisch toch? En anders weten hun wel wie je WEL moet contacteren
Ik heb altijd gelijk, en als ik niet gelijk heb, heb ik 't ook niet fout.
-
de G U R U
-
Contacteer:
Bericht
door de G U R U » do sep 06, 2007 4:14 pm
computer opnieuw programmeren (en evt verder terroriseren)
-
Sven
Bericht
door Sven » do sep 06, 2007 4:56 pm
Ik zou even lezen...
4. Sancties
Dirty Pages hanteert een systeem met maximaal drie waarschuwingen in drie maanden voor welke overtreding dan ook. Wanneer een gebruiker hier overheen komt en de beheerders het nodig achten kan er hierna een tijdelijke blokkering van de betreffende gebruiker plaatsvinden (een zogenaamde 'ban') van maximaal 30 dagen.
Er is een mogelijkheid om te discussiëren met beheerders na het ontvangen van een waarschuwing. Echter het ongenuanceerd beargumenteren en maken van ruzie met een beheerder na het ontvangen van een waarschuwing leidt onmiddellijk tot een extra waarschuwing bovenop de waarschuwingen die al stonden.
Elke poging om onder een 'ban' uit te komen leidt tot een permanente blokkering van deze gebruiker. Hieronder vallen o.a. het opnieuw registeren onder een andere gebruikersnaam, moedwillig gebruik maken van een ander IP adres, het opnieuw registeren met een ander emailadres, etc.
Een permanente blokkering is een laatste redmiddel. Soms wordt een permanente blokkering ongedaan gemaakt maar dit is uitzonderlijk en naar inzicht van de beheerders.
Slotje.
-
BLRacing - Berichten:2754
Bericht
door BLRacing » vr sep 07, 2007 8:53 pm
Andere ISP zoeken

. Iemand die gebanned is is dat niet zomaar.
-
Sven
Bericht
door Sven » vr sep 07, 2007 9:31 pm
Dammit.
Slotje vergeten.