22 juli Rueckzug teamtrail
Moderators:JJ, Beheerders
22 juli Rueckzug teamtrail.
Ter "viering" van de rueckzug van de flying duitsman en als bedankje voor zijn bijdrage aan de scene, een meeting.
Zoals een goed singlespeeder betaamt, net iets anders
Teams maken en wie als stel als eerste binnen is heeft gewonnen
Route montferland = www.mtbroutes.nl en dan Zeddam route en kaart aanklikken. Route doe je in een uur en een paar minuten net zo lang als de races van afgelopen keren.
11:00 parkeerplaats bij Beek / Peeskesweg
Beek: A12 volgen tot bijna duistland
edit: Het is blijkbaar een obstakel om een partner te regelen, daarom individueel inschrijven en de teams maak ik ter plekke.
Ter "viering" van de rueckzug van de flying duitsman en als bedankje voor zijn bijdrage aan de scene, een meeting.
Zoals een goed singlespeeder betaamt, net iets anders
Teams maken en wie als stel als eerste binnen is heeft gewonnen
Route montferland = www.mtbroutes.nl en dan Zeddam route en kaart aanklikken. Route doe je in een uur en een paar minuten net zo lang als de races van afgelopen keren.
11:00 parkeerplaats bij Beek / Peeskesweg
Beek: A12 volgen tot bijna duistland
edit: Het is blijkbaar een obstakel om een partner te regelen, daarom individueel inschrijven en de teams maak ik ter plekke.
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- flying duitsman
- Contacteer:
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben er dus niet bij, wel in Weidenthal bij SIS.
Schijnt daar wederom leuk te worden dus mss een leuk weekend voor een Reunie
JJ
Schijnt daar wederom leuk te worden dus mss een leuk weekend voor een Reunie

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- flying duitsman
- Contacteer:
- flying duitsman
- Contacteer:
- flying duitsman
- Contacteer:
Wat een watje, neemt ie een hele dag vrij van zijn werk om vervolgens 29,2 kilometer te fietsen en dan de volgende dag te moe zijn om te MTB'en... Je was toch een komma vergeten of niet somsHet TUIG schreef:Ik moet helaas afzeggen.
Vandaag 292 kilometerrrr op de reetfiets gezeten en morgen dus totaal niet in vorm.
Veel plzier allemaal!

Ik ben er bij!
We waren al binnen voor het ging regenenHet TUIG schreef:Komt er nog een uitslag of is iedereen net als ik lekker wezen uitslapen ten tijde van alle regenbuien?

1. Team oranje: Flying Duitsman / MarinTi
2. Team roze: Jake / Dr. Banner
3. Team rood: Scaluner / ott
Ging niet om winnen maar om samen fietsen met een beetje competitie (geen wedstrijd)
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst