Bikepark Blaarmeersen
Moderator:Beheerders
-
Ik zat met het idee om een bikepark te maken op de berg in de blaarmeersen in gent.(Je kan alles lezen op mountainbike.be) We hebben het voorstel binnengedragen, en nu zullen we binnenkort samenzitten met de verantwoordelijken om te kijken wat er mogelijk is. Gent wou al een dirtpark aanleggen in de blaarmeersen, en nu dat ze weten dat wij er ook wat willen doen, zal het dus hoogstwaarschijnlijk niet lang meer duren eer er schot in de zaak komt.
Bij deze wil ik dus ook mensen uitnodigen om te kompen helpen met de bouw,... Iedereen die wil, kan,... is welkom!
Ik zal hier geregeld posten hoe het staat met de plannen, en anders kunnen jullie ook alles volgen op mountainbike.be
Grtz, RR!!
Bij deze wil ik dus ook mensen uitnodigen om te kompen helpen met de bouw,... Iedereen die wil, kan,... is welkom!
Ik zal hier geregeld posten hoe het staat met de plannen, en anders kunnen jullie ook alles volgen op mountainbike.be
Grtz, RR!!
Excuse me while I kiss the sky
-
Ik heb vandaag een nieuwe mail gehad van het bestuur van Gent en de Werken zouden in het najaar beginnen. Dus ligt er tegen 2008 hopelijk een mooi bikepark! De mensen die zich geroepen voelen om te komen helpen bouwen, laat wat weten en ik zal jullie op de hoogte houden wanneer de werken starten!
-
Er zijn complicaties.
De sportbeheerder van de blaarmeersen denkt dat wij een bmx parcous willen aanleggen. de aanvraag zal dus niet zo goed zijn doorgegeven. Nu heb ik aan de beheerder nog eens de aanvraag gedaan en ik zal laten weten wat ze zeggen.
ivm het BMX parcours, de bouw zou beginnen in het najaar, maar er stond hopelijk tussen haakjes. Dit is dus ook nog niet helemaal zeker. Dit zal er komen aan de wielerpiste.
Grtz, RR!
De sportbeheerder van de blaarmeersen denkt dat wij een bmx parcous willen aanleggen. de aanvraag zal dus niet zo goed zijn doorgegeven. Nu heb ik aan de beheerder nog eens de aanvraag gedaan en ik zal laten weten wat ze zeggen.
ivm het BMX parcours, de bouw zou beginnen in het najaar, maar er stond hopelijk tussen haakjes. Dit is dus ook nog niet helemaal zeker. Dit zal er komen aan de wielerpiste.
Grtz, RR!
-
-
-
Eventjes omhoog smijten, om te zeggen dat het BMX park er zou zijn. Ik ben nog niet gaan kijken, maar voor de mensen die bmx'en en daar in de regio wonen, eens gaan checken é
Wat bikeparken betreft, ik ben nog met 2 dingen bezig waar ik wel zal over posten als er effectief iets concreets uit de bus is gekomen. Het gaat over een locatie in Wevelgem en een locatie in kortrijk. beiden zuid-west-vlaanderen, in belgië dus.

Wat bikeparken betreft, ik ben nog met 2 dingen bezig waar ik wel zal over posten als er effectief iets concreets uit de bus is gekomen. Het gaat over een locatie in Wevelgem en een locatie in kortrijk. beiden zuid-west-vlaanderen, in belgië dus.
Bmx race parcours, dat lijkt wel eens leuk. Enig idee of je met je dirt ook binnenkan? 4x stylejuju schreef:Ik ben al eens gaan kijken.
Het is echt een bmx race parcour, maar wel een mooi.
Tis iets van een 5 euro inkom, maar je kan wel niet gelijk wanneer.
Op wiellerbond vlaanderen ofzo staat er een tabel met de uren.
Een mtb parcour op die berg zou wel een hele mooie aanvulling zijn.

Adres zo geen idee (staat wel in m'n navi maar die zit in de auto *duh*), maar het ligt direct achter het Eddy Merckx wielercentrum op het Bloso terrein.
*edit*
http://www.topsporthal.be/NL/wielercent ... entrum.asp
*edit*
http://www.topsporthal.be/NL/wielercent ... entrum.asp
yeah right,juju schreef:Vandaag geweest,
24 inch geen probleem, 26 normaal gezien ook niet