Voorjaarcompetitie MBC midden 2007
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ze komen er weer aan, de voorjaarcompetitie wedstrijden van MBC midden. Iedereen die in de buurt van Soesterhoogt woont meedoen, zijn echt leuke wedstrijdjes, goede sfeer en prima organisatie!
23-05-2007 1e clubwedstrijd/ voorjaarcompetitie
13-06-2007 2e clubwedstrijd/ voorjaarscompetitie
04-07-2007 3e clubwedstrijd/ voorjaarscompetitie
JJ
23-05-2007 1e clubwedstrijd/ voorjaarcompetitie
13-06-2007 2e clubwedstrijd/ voorjaarscompetitie
04-07-2007 3e clubwedstrijd/ voorjaarscompetitie
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Was weer een leuk rondje gisteravond!
De mannen van MBC midden maken er elke keer een leuk rondje van, net even anders dan het standaard rondje en juist daarom zo leuk. Bovendien is iedereen mega enthousiast wat het erg leuk maakt om er mee te rijden.
Dus iedereen die eens een wedstrijdje wil rijden of iedereen die zin heeft om na zijn werk een paar rondjes op het Soesterhoogt te rijden, 4 Juli is de laatste in de serie van 3 wedstrijden, dus iedereen die het leuk vindt, Komen!!
JJ
P.S. Exar, heb je nog scherpe fotoos kunnen maken?
De mannen van MBC midden maken er elke keer een leuk rondje van, net even anders dan het standaard rondje en juist daarom zo leuk. Bovendien is iedereen mega enthousiast wat het erg leuk maakt om er mee te rijden.
Dus iedereen die eens een wedstrijdje wil rijden of iedereen die zin heeft om na zijn werk een paar rondjes op het Soesterhoogt te rijden, 4 Juli is de laatste in de serie van 3 wedstrijden, dus iedereen die het leuk vindt, Komen!!
JJ
P.S. Exar, heb je nog scherpe fotoos kunnen maken?
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Thanks Exar:

En to slot mijn eigen Royal Ass:

Yep, het was leuk!!
JJ

En to slot mijn eigen Royal Ass:

Yep, het was leuk!!
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het was weer leuk gisteravond tijdens de ondanks het slechte weer vooraf toch goed bezochte wedstrijd. Er waren zelfs meer toeschouwers leek het dan tijdens de voorgaande wedstrijden, die toch onder zomerse omstandigheden werden verreden.
Voor mij ging het super, ondanks de korte nachten van de afgelopen 3 weken waren de benen goed en het vrij lichte verzet dat ik had gestoken omdat ik al 'bang' was voor veel prut bleek super te zijn voor het korte maar echt leuke rondje. Echt leuk wat voor uitdagend rondje je kunt maken op het Soesterhoogd.
Omdat Hubert te laat wist te komen en daardoor 6e werd kon k deze keer weer een keer als 1e eindigen
Bedankt H 
Bij de licentie rijders was Basje Exar weer eens oppermachtig.
Hey Bram, zijn de fotoos nog een beetje gelukt?
JJ
Voor mij ging het super, ondanks de korte nachten van de afgelopen 3 weken waren de benen goed en het vrij lichte verzet dat ik had gestoken omdat ik al 'bang' was voor veel prut bleek super te zijn voor het korte maar echt leuke rondje. Echt leuk wat voor uitdagend rondje je kunt maken op het Soesterhoogd.
Omdat Hubert te laat wist te komen en daardoor 6e werd kon k deze keer weer een keer als 1e eindigen

Bij de licentie rijders was Basje Exar weer eens oppermachtig.
Hey Bram, zijn de fotoos nog een beetje gelukt?
JJ
Eindelijk een top10 finish en 8e overall !!
50% van de top8 overall recreanten waren SingleSpeeders.
Flauwekul allemaal, gewoon een briljante manier om op een woensdagavond lekker laag te gaan met een groep "gelijk gestemden". Heerlijk racen, beleefd ingehaald worden en ruimte maken en veel wederzijds respect.
Foto's ??
50% van de top8 overall recreanten waren SingleSpeeders.
Flauwekul allemaal, gewoon een briljante manier om op een woensdagavond lekker laag te gaan met een groep "gelijk gestemden". Heerlijk racen, beleefd ingehaald worden en ruimte maken en veel wederzijds respect.
Foto's ??