Wij zijn voornemens om dit jaar op vakantie naar Frankrijk te gaan.
De bedoeling is om naar noord oost Frankrijk te gaan, dus in de buurt van Dijon.
Mijn vraag is echter of er mensen zij die weten waar een beetje een goede camping zit.
Wat ik dan eigenlijk bedoel is dat het terrein geschikt moet zijn om met een MTB te berijden. (dus niet te vlak/simpel)
Ben op zoek naar mooie route's/ single tracks.
Vakantie Frankrijk
Moderator:Beheerders
-
Giant NRS Team.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Rocky Mountain Element.
American Eagle Lake Tahoe.
Als je echt mooie routes wil moet je iets zuidelijker gaan. Wij zijn een aantal jaren in de buurt van Orpierre geweest in de Hautes Alpes. Is in de buurt van Sisteron. Ongeveer 1,5 uur rijden (met de auto) van Grenoble. Hier lopen echt zulke dope routes!
Je moet er wel zelf omhoog fietsen maar aan je bikes te zien ben je daar niet vies van. Heel veel uitgepijlde routes. In Orpierre zelf stonden wij op de camping Les Prince d'Orange ofzo. Er is maar 1 camping in Orpierre dus dat moet wel goed komen. Ongveer (lang) dagje rijden vanuit NL.
Maar in de buurt van Dijon ken ik niets hehe
Je moet er wel zelf omhoog fietsen maar aan je bikes te zien ben je daar niet vies van. Heel veel uitgepijlde routes. In Orpierre zelf stonden wij op de camping Les Prince d'Orange ofzo. Er is maar 1 camping in Orpierre dus dat moet wel goed komen. Ongveer (lang) dagje rijden vanuit NL.
Maar in de buurt van Dijon ken ik niets hehe