Santa Cruz Chameleon frame
Moderator:Beheerders
Hoi,
Ik zoek een Santa Cruz Chameleon frame in L
Wie heeft er een voor me?
Ik zoek een Santa Cruz Chameleon frame in L
Wie heeft er een voor me?
-
@ raggertje: probeer eens bj Singeltrack Bikeparts in Hasselt.
www.stbp.be
of peter.heleven@skynet.be
Er staat nog een liquid Blue L, volledig opgebouwd en licht gebruikt
en een nieuwe in het zwart maat L
Ik heb zelf een wit frame, met een RS revalation. Na 7 jaar intensief fully rijden kan ik je dit frame met 5 sterren adviseren.
Bergaf heb je wel minder comfort maar het frame volgt spoor als een trein. Zadel omlaag en je hebt een alround Street en Dirt frame.
Ik ben 1,83 en rij met een large. Fits like a glove!
Succes.
Black T.
www.stbp.be
Ik heb zelf een wit frame, met een RS revalation. Na 7 jaar intensief fully rijden kan ik je dit frame met 5 sterren adviseren.
Bergaf heb je wel minder comfort maar het frame volgt spoor als een trein. Zadel omlaag en je hebt een alround Street en Dirt frame.
Succes.
Black T.
Thanks, klinkt goed... dacht ook aan een L en ben ook 1.83 en heb ook nog een revelation liggen... en rij nu ook tijdje fully en ga weer eens terug naar de harde staartBlack Tragic schreef:@ raggertje: probeer eens bj Singeltrack Bikeparts in Hasselt.
www.stbp.be
Succes.
Black T.

maar zal ff aan stbp vragen....
Dat is een advertentie van stbpcrazyfuck schreef:http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accesso ... eleon.html
aub