trapaslager??

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Silver
trapaslager??

Bericht door Silver » do okt 12, 2006 2:28 pm

:( probleemske
splinternieuwe fiets, een weekje oud nu ongeveer.. reed vandaag richting huis en hoor en voel een tik elke keer als mn trapper op een bepaalde plek komt..
zou dit aan een verkeerd gemonteerd trapaslager kunnen liggen?
morgen ga ik wel ff naar de lbs toe, ben nou kapot :angelnot:

goofy2
Contacteer:

Bericht door goofy2 » do okt 12, 2006 3:19 pm

Ik denk niet dat iemand een direct antwoord voor je heeft. Er is namelijk een scala aan wat er mis zou kunnen zijn en de fiets moet gezien en gevoelt worden voordat er aan gegeven kan worden wat er mis is. Voordat je naar de lbs gaat zou ik nog wel even kijken of alles goed is aangedraaid. En tja in een week kun je al veel kapot maken.

stephan

Bericht door stephan » do okt 12, 2006 3:53 pm

probeer je kranks even aan te draaien, maar het kan heel goed dat je trapas niet goed is. de vraag is alleen hoe kan dat?

stephan

Silver

Bericht door Silver » do okt 12, 2006 5:41 pm

gaat met een hele grote inbus.. die ik niet heb.. maar zo ik met de hand kan voelen zit het echt vast

ik heb verder geen verstand van fietsen zelf dus ook niet hoe zit lager in elkaar zit, maar weet wel dat als je lager schijf is gezet ooit hij erg hard slijt

morgenochtend ff langs de de lbs dus.. hoor ik waarschijnlijk binnen een minuut wat het probleem is :)

King J
Contacteer:

tik

Bericht door King J » zo nov 12, 2006 8:02 pm

Probeer even of de pedalen vast zitten!
Komt nogal vaak voor....

Succes,
Jeroen

Plaats reactie