http://www.sram.com//_media/video/k6.mov
Goofy

Moderator:Beheerders
dan heb je zeker roam en the collective niet gezien. Nog héél even en nwd7 is er!Fry schreef:Lijkt wel beter dan de rest eigenlijk. Om heel eerlijk te zijn vind ik ride to the hills en sprung 5 nog altijd de beste films ooit gemaakt en vind ik dat er vandaag niet echt veel films hetzelfde niveau halen.
slomo sucks want het geeft een volledig vertekend beeld van hoe alles in zijn werk gaat. Vandaar dat ik niet al te veel hoop heb voor NWD7. En tricks tjah, kijk dan een BMX film, massas tricks daar en ook beter uitgevoerd.Drooze @ DirtE19 schreef:goh, da vind ik ni. ik hou wel van wa afwisseling in bikefilms. wa downhill, wa freeride, street, trial, dirtjumping. en zo van die dingen. met toch eens wa tricks tussen. terwijl de vroegere films bijna puur freeride waren, met hier en daar is ne nohander tussen of zo. da's ook echt tof, maar ni voor een uur naar te kijken.
ook qua muziek vind ik de films tegenwoordig beter. vroeger moest da allemaal maar hard zijn, van mij mag der wel wa rustigere muziek bij.
maar wa mij tegenwoordig nog vaak stoort aan bikfilms is alle slomotion da ze gebruiken. nwd6 was bijna 80% slomo...