Slaapplek Bad Wildbad??

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
jojo
Slaapplek Bad Wildbad??

Bericht door jojo » za sep 09, 2006 7:01 pm

Wie o wie weet een goede en goedkope (ja we zijn zuinige nederlanders en arme studenten) slaapplek in Bad Wildbad.

Wouden met een paar die kant nog op dit seizoen en camping is denk ik toch al beetje fris, dus een lekkere warme plek onder een dak graag!!!

nou laat maar horen!

thx
keybone collector!!!

Tinno
Contacteer:

Bericht door Tinno » zo sep 10, 2006 10:55 am

Boven bij de lift staat een schuur met afdak. Ñeem een bedje en goede slaapzak mee en slapen maar!

Anders een tent, zal nog best meevallen met de kou. Ik heb er eens gestaan met vrieskou en sneeuw. Tentje, slaapzak en een luchtbed voldeden prima!

Hotels en pensionetjes ken ik niet, maar die zullen er ongetwijfeld zijn.

Gast

Bericht door Gast » zo sep 10, 2006 12:22 pm

Boven bij het bikepark is een hotel / appartement, daar hebben wij een maand geleden ook geslapen > als enige gasten :) .

Adres staat wel op de site van het Bikepark

DESL

Bericht door DESL » di sep 12, 2006 6:35 pm

Vraag 't even aan Peter van de bike shop daar Tel: 07081-380120 of
info@bikers-paradise.org zeer vriendelijke gast die je zeker verder kan helpen aan een cheap hookup. ;)
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

stinker deluks

slaapplaats

Bericht door stinker deluks » zo sep 24, 2006 12:39 pm

je hebt als je van de parking aan de dikestation naar beneden rijd de "schindelstube" ,der hangt nog een bord van vorige eigenaars "biker friendly". tzijn er vriendelijke mens , ben er vorig weekend geweest.
je betaalt er 27euro voor een enkel bed en 47 voor dubbel bed en 57 als je er een ontbijt bij wil. het avondeten is er niet slecht en betaalbaar.

en anders kan je best naar het tourismebureau gaan, die zijn op de hoogte van de "zimmer frei" en van de prijzen.

ps: ze zijn aan downhillstrecke 1 aant werken. vele bikers zouden geklaagd hebben dat het veel te zwaar zou zijn en nu zijn ze het ginder aant verklooten

Cheerz S
RIDE ALL DAY

Mister P2
Contacteer:

Bericht door Mister P2 » zo sep 24, 2006 1:32 pm

Tinno schreef: Tentje, slaapzak en een luchtbed voldeden prima!
ik zou een matje nemen ipv een luchtbed aangezien een luchtbed heel slecht isoleerd ;)
Stiekem toch mister P1

Plaats reactie