dirt jumps in genk
Moderator:Beheerders
we zijn begonne met een paar dirt jumps neer te zette, bij de drops van genk achter het station. we vonde het daar maar wat leegjes of miss vonden we gewoon niet alles. ze staan onder aan de open plek en laat ze alsjeblieft ook staan. ze zijn nog in wording. er staan er al twee maar we geraken niet over de tweede dus moet er veel veranderd worden.(alle jah de eerste gwn groter) hebbe jullie nog tips om jumps te maken en ze min of meer te kunne berekenen op snelheid. dat is ons probleem nu eigelijk. er is nog veel werk want we gaan niet alleen jumps maken maar ook wat gaps maar daar moeten we nog voor wachten. niet alles te gelijk. kstuur nog wel wat foto's
greets me
greets me
wel dees weekend rustdag alle jah zondag miss na abflughalle maar volgende week gaan we aan de 3de jump beginne en de northshore
(heeft iemand soms een tip voor one foot can can ??) ben mijn kodak vergeten dus geen foto,s
maar ik kan wel al zeggen wat er staat:
een klein roadgapje van een 6m helemaal niet moeilijk
er staan 2 dirtjumps, we gaan er een 4pack van maken
een jump van 6-7,5meter meer een speed jump kleine maar ni gemakkelijke bocht hij is heel ligt, kga er heel verkramt door en die jump moet nog groter
ok mer dan staat er nog niet maar jah het is voor ons ook een uur rijden met de fiets eer we daar zijn maar jah beter dan in houthallen daar is
greets
(heeft iemand soms een tip voor one foot can can ??) ben mijn kodak vergeten dus geen foto,s
maar ik kan wel al zeggen wat er staat:
een klein roadgapje van een 6m helemaal niet moeilijk
er staan 2 dirtjumps, we gaan er een 4pack van maken
een jump van 6-7,5meter meer een speed jump kleine maar ni gemakkelijke bocht hij is heel ligt, kga er heel verkramt door en die jump moet nog groter
ok mer dan staat er nog niet maar jah het is voor ons ook een uur rijden met de fiets eer we daar zijn maar jah beter dan in houthallen daar is
greets
-
DUDES !!!!
Mooi gegraven!
Den 1sten double mag wat verder uiteen vind ik... Dan moet ge ni zo werken om ni over de landing te vliegen en kunt ge met meer "schwung" naar den 2de. Als 'm echt bedoelt is om te kappen in de lucht zou ik de landing ne halve meter hoger en langer maken... Maar ja... jump's are personal en het mag wel een beetje werken zijn.
MAAR!
Ik denk dat er ni lang meer gefietst wordt als gelle nog dikwijls gaat komen. CLEAN UP YOUR FUCK'N MESS !!! en anders blijft ge maar in Houthalen!!
De bos is ni van ulle alleen.
Leg geen jumps op 't wandelpad, leg ni alles vol... als er ne jump nimeer gebruikt wordt breek'm dan terug af, zorg da ge geen aanloop maakt door jonge begroeiing,.... beter 2 goei jumps dan 4 klote dingen enz....
Ik hoop dat ge daar wat rekening mee houd, en zeker dat ge uwe rommel meeneemt. Welke biker laat er in hemelsnaam blikskes, flessen en andere junk achter in't bos!!!???
Don't forget to respect gods of nature or downhill gods will deal with you!!
Voor de rest. Kick some motherfuck'n ass en amuzeer't ulle
LOCALS
Mooi gegraven!
Den 1sten double mag wat verder uiteen vind ik... Dan moet ge ni zo werken om ni over de landing te vliegen en kunt ge met meer "schwung" naar den 2de. Als 'm echt bedoelt is om te kappen in de lucht zou ik de landing ne halve meter hoger en langer maken... Maar ja... jump's are personal en het mag wel een beetje werken zijn.
MAAR!
Ik denk dat er ni lang meer gefietst wordt als gelle nog dikwijls gaat komen. CLEAN UP YOUR FUCK'N MESS !!! en anders blijft ge maar in Houthalen!!
De bos is ni van ulle alleen.
Leg geen jumps op 't wandelpad, leg ni alles vol... als er ne jump nimeer gebruikt wordt breek'm dan terug af, zorg da ge geen aanloop maakt door jonge begroeiing,.... beter 2 goei jumps dan 4 klote dingen enz....
Ik hoop dat ge daar wat rekening mee houd, en zeker dat ge uwe rommel meeneemt. Welke biker laat er in hemelsnaam blikskes, flessen en andere junk achter in't bos!!!???
Don't forget to respect gods of nature or downhill gods will deal with you!!

Voor de rest. Kick some motherfuck'n ass en amuzeer't ulle
LOCALS