Hierbij bied ik aan mijn Centurion Elevator frame. Het is een e-stay frame. De Yeti Ultimate die gezamelijk met MBA ontwikkeld was, was de trigger van het e-stay hoofdstuk in de mountainbikegeschiedenis. In de daaropvolgde jaren hadden vele merken een e-stay in hun line up en Centurion was dus één van die merken.
Het is een goed gebouwd frame met powdercoating finishing in fluoriserend groen. De straightblade vork is powdercoated in paars. Er is sprake van 20 jaar garantie op doorroesten, maar die gaat sowieso niemand nodig hebben. Ik heb het frame helemaal behandeld met FluidFilm AS-R.
De staat van het frame is goed te noemen. Aan de rechterzijde van het balhoofd bevindt zich 1 plekje van cablerub, nabij het linker uitvaleinde is er sprake van enige mate van lakbeschadiging en de rechter liggende achtervork ziet er niet meer zo uit als dat hij er nieuw uitzag.
Voor frame, vork en Tioga Avenger balhoofd vraag ik 50 euro of doe een goed bod. De overige delen behoren niet tot wat ik aanbied.
Eventueel wil ik het originele Suntour XC Pro trapasje (met Grease Guard) meeleveren.
elev12k@yahoo.com
Plaatjes: