Rol truvativ boxguide vast?

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
MasterDisaster
Rol truvativ boxguide vast?

Bericht door MasterDisaster » za jul 29, 2006 6:27 pm

Hoi,

Ik heb een truvativ boxguide, maar het onderste wieltje wil niet verschuiven van links naar rechts laat staan draaien..Als ik het wieltje eraf haal zit die nog vast aan een andere imbus. Ik heb zo'n gevoel dat die tevast zit.

Ik kan alleen aan een kant een imbus erinzetten aan de andere kant zie ik alleen 2 gaatjes weet iemand watvoor gereedschap ik daarvoor nodig heb?

stephan

Bericht door stephan » zo jul 30, 2006 8:18 am

hey,

als het goed is kun je in de cilinder waar het wieltje op draait aan beide kanten een imbus losmaken. maar dat wieltje zou genoeg ruimte moeten hebben om te kunnen draaien.

stephan

MasterDisaster

Bericht door MasterDisaster » zo jul 30, 2006 4:54 pm

Ik heb em nu los met een hamer en een bankschroef en daarna een imbus sleutel. Maar als ik hem er weer op draai schuift hij nauwelijks? De boxguide van me andere bike schuift wel makkelijk?

stephan

Bericht door stephan » ma jul 31, 2006 9:00 am

ik kreeg bij mijn boxguide 2 cilinders(waar het wieltje op draait) een korte en een langere. bij de korte had ik ook te weinig bewegings ruimte maar de lange is prima. ik denk dat je zoiets wel los kunt bestelllen.

stephan

Enduro

Bericht door Enduro » ma jul 31, 2006 2:42 pm

Wil het wieltje niet draaien of niet schuiven?

Als je er 2 cilinders bijgekregen hebt, dan heb je de XR versie, waarbij het wieltje op een bushing draait (dus zonder lager).

Plaats reactie