Te koop: Marzocchi 888rt '04
Moderator:Beheerders
Bij deze een marzocchi 888rt te koop van 2004 voor slechts 375,-
Ik heb er nu een paar keer mee gereden, maar toen kwam ik een shiver DC tegen, dus vandaar deze weer te koop staat Ik heb 'm een paar maanden geleden gekocht voor 400.
inclusief steekas
Gr,
Timo
Ik heb er nu een paar keer mee gereden, maar toen kwam ik een shiver DC tegen, dus vandaar deze weer te koop staat Ik heb 'm een paar maanden geleden gekocht voor 400.
inclusief steekas
Gr,
Timo
Laatst gewijzigd door Braaat op zo aug 06, 2006 12:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Street-Illegal
Re: Te koop: Marzocchi 888vf '04
Ik heb ze beiden en kan niet zeggen dat de Shiver beter is dan de 888. zelfs niet al is het een vfBraaat schreef:Bij deze een marzocchi 888vf te koop van 2004 voor slechts 375,-
inclusief steekas
Gr,
Timo
Gefeliciteerd.nwolsink schreef:Ik heb ze beiden en kan niet zeggen dat de Shiver beter is dan de 888. zelfs niet al is het een vfBraaat schreef:Bij deze een marzocchi 888vf te koop van 2004 voor slechts 375,-
inclusief steekas
Gr,
Timo
Ik heb liever de shiverDC. Heb ik gezegd dat die beter is dan de 888?
Ik zou het op prijs stellen als er alleen mensen reageren met interesse voor de 888.
Street-Illegal
-
-
dit slaat helemaal nergens op, maw je zegt dus dat de Shiver niet beter is maar hebt hem wel liever, jij kijkt zeker teveel naar "pimp my bike".Braaat schreef:Gefeliciteerd.nwolsink schreef:Ik heb ze beiden en kan niet zeggen dat de Shiver beter is dan de 888. zelfs niet al is het een vfBraaat schreef:Bij deze een marzocchi 888vf te koop van 2004 voor slechts 375,-
inclusief steekas
Gr,
Timo
Ik zou het op prijs stellen als er alleen mensen reageren met interesse voor de 888.
Het gaat er in the end nog steeds om hoe goed hij fietst, niet om hoe cool ie eruit ziet.
dit slaat helemaal nergens op, maw je zegt dus dat de Shiver niet beter is maar hebt hem wel liever, jij kijkt zeker teveel naar "pimp my bike".Braaat schreef:Gefeliciteerd.nwolsink schreef:Ik heb ze beiden en kan niet zeggen dat de Shiver beter is dan de 888. zelfs niet al is het een vfBraaat schreef:Bij deze een marzocchi 888vf te koop van 2004 voor slechts 375,-
inclusief steekas
Gr,
Timo
Het gaat er in the end nog steeds om hoe goed hij fietst, niet om hoe cool ie eruit ziet.
Mensen,
Als het alleen ging om wat een aantal personen een betere vork vinden, waarom zouden er dan meerdere vorken bestaan? Kan het mis hebben, maar voor zover ik weet is elke persoon anders. En daarmee ook voorkeuren voor wat "beter" is.
Ik prefereer de Shiver boven een 888. Klaar.
En spaar me het ge-ouweh**r, want dit is een topic om iets te verkopen en ik geloof niet dat dit soort forum vervuiling hier op z'n plaats is.
Specs evenals foto's volgen vanmiddag.
Gr,
Timo
Als het alleen ging om wat een aantal personen een betere vork vinden, waarom zouden er dan meerdere vorken bestaan? Kan het mis hebben, maar voor zover ik weet is elke persoon anders. En daarmee ook voorkeuren voor wat "beter" is.
Ik prefereer de Shiver boven een 888. Klaar.
En spaar me het ge-ouweh**r, want dit is een topic om iets te verkopen en ik geloof niet dat dit soort forum vervuiling hier op z'n plaats is.
Specs evenals foto's volgen vanmiddag.
Gr,
Timo
Street-Illegal
Foto:
Het gaat dus om de linkervork op de foto.

Veerweg 200mm
De balhoofdbuis is 20cm, maar is met een verlengstukje eenvoudig te verlengen.
Ik hebme overigens vergist in het type. Het gaat om een 888RT ipv een VF.
De vork is niet nieuw meer, dus er zitten wat gebruikssporen op. Geen noemenswaardige beschadigingen op de binnenbuizen.
Ik heb trouwens ook nog een Marzocchi fender liggen dus die wordt meegeleverd.
Het gaat dus om de linkervork op de foto.
Veerweg 200mm
De balhoofdbuis is 20cm, maar is met een verlengstukje eenvoudig te verlengen.
Ik hebme overigens vergist in het type. Het gaat om een 888RT ipv een VF.
De vork is niet nieuw meer, dus er zitten wat gebruikssporen op. Geen noemenswaardige beschadigingen op de binnenbuizen.
Ik heb trouwens ook nog een Marzocchi fender liggen dus die wordt meegeleverd.
Street-Illegal
-
Faxmulder schreef:ik wil niet heel lullig doen maar t lijkt net of ie gescheurd is bij de bevestiging van de steekas op de rechterpoot (op de foto links).
Daar bij de 2 montage schroeven lijkt een scheur te lopen.
Er zit wel een scheurtje in de rechter onderpoot. Ik heb 'm in de wachtrij staan op m'n werk om te fiksen. Alleen 't is nogal druk nu, dus ik weet niet hoe snel dat gemaakt kan worden.
Tis een scheur die de 2 potgaatjes met elkaar verbindt. Maar als je de steekas vanaf die kant erin steekt is het geen enkel probleem. Oorzaak is dat vermoedelijk de 1 of andere leek (lees "vorige eigenaar") die boutjes te strak heeft gedraaid.
Ik heb er in de paar maanden dat ik 'm heb, drops van 2,5 tot 4 m mee gemaakt, zonder enige problemen, of indicaties van verder scheuren.
Street-Illegal
-
- Contacteer:
gewoon zoals het helemaal NIET hoort.
je kunt niet nagloeien aan een gietstuk.
je bent gek als je met zon geknutselde vork gaat rijden.
en het feit dat dat stuk is zegt al veel over de vorige eigenaren.
ik zou mijn voortanden niet op het spel zetten, voor diegenen die van na mijn tijd zijn, zoek eens op Miles Rockwell die zijn voorwiel verloor uit een moto120 (cannondale) doordat de vorkpoot het begaf in 1996, en kijk eens hoe zijn knie eruit zag............
E
je bent gek als je met zon geknutselde vork gaat rijden.
en het feit dat dat stuk is zegt al veel over de vorige eigenaren.
ik zou mijn voortanden niet op het spel zetten, voor diegenen die van na mijn tijd zijn, zoek eens op Miles Rockwell die zijn voorwiel verloor uit een moto120 (cannondale) doordat de vorkpoot het begaf in 1996, en kijk eens hoe zijn knie eruit zag............
E
- KillerPiet
- mr.Monster
- Steel Farmer
- Contacteer:
Normaal laat ik een discussie als dit links liggen maar ik laat me niet zeggen dat ik troep verkoop. Die vork was NIET gescheurd daar toen ik hem verkocht. Verre van zelfs anders had ik hem nooit verkocht. Dat mevrouw mij een leek noemt en verder zal me een worst wezen maar ik weet wel dat hij die vork zoiezo al voor achterlijk weinig gekocht heeft van me. (400 euro inclusief een xero flick voorwiel en achtervelg waarvan de winkelwaarde als wielset al 450 euro is) Dit door de redelijke hoeveelheid beschadigingen aan de onderpoten. Ook doordat de olie van de vork aan vervangin toe was. Wat meneer verder met de vork gedaan heeft weet ik niet maar ik weet wel dat de vork pas gescheurd is toen hij in zijn bezit was en dus ook onder zijn verantwoording en dat hij dus niet de beschuldigende vinger naar mij zou moeten wijzen. Helemaal niet als hij een ander de vork voor meer probeert te verkopen met scheur. Jammer dat deze sport steeds verder achteruit gaat door deze invloeden. Maar hij stikt er maar in.
Greetz Casper
Greetz Casper
-
- Contacteer:
- Fullthrottle @ Team Solid
- Contacteer:
heey kerel
volgens mij is dit een 888 van de eerste serie
in deze vorken hebben een andere legering in de vorkpoten gebruikt.
en was een foutje dus zou eerst even kontact opnemen met marzocchi krijg je nieuwe poten dus zou eerst even navragen voor je zelf gaat knutselen
heb ik al eens eerder gezien op die plaats gebroken.
succes met de verkoop!
en was een foutje dus zou eerst even kontact opnemen met marzocchi krijg je nieuwe poten dus zou eerst even navragen voor je zelf gaat knutselen
succes met de verkoop!
Bedankt voor de tip, dat ga ik doen.Fullthrottle @ Team Solid schreef:heey kerel
succes met de verkoop!
Erik, je kan zeer zeker een gietstuk wel plaatselijk voorverwarmen en nagloeien. Je hebt op deze manier de kleinste kans op vervorming en de minste spanning en verharding om je las.Ironhorse Erik schreef:gewoon zoals het helemaal NIET hoort.
Casper,Steel Farmer schreef:Normaal laat ik een discussie als dit links liggen maar ik laat me niet zeggen dat ik troep verkoop. Die vork was NIET gescheurd daar toen ik hem verkocht. Verre van zelfs anders had ik hem nooit verkocht. Dat mevrouw mij een leek noemt en verder zal me een worst wezen maar ik weet wel dat hij die vork zoiezo al voor achterlijk weinig gekocht heeft van me. (400 euro inclusief een xero flick voorwiel en achtervelg waarvan de winkelwaarde als wielset al 450 euro is) Dit door de redelijke hoeveelheid beschadigingen aan de onderpoten. Ook doordat de olie van de vork aan vervangin toe was. Wat meneer verder met de vork gedaan heeft weet ik niet maar ik weet wel dat de vork pas gescheurd is toen hij in zijn bezit was en dus ook onder zijn verantwoording en dat hij dus niet de beschuldigende vinger naar mij zou moeten wijzen. Helemaal niet als hij een ander de vork voor meer probeert te verkopen met scheur. Jammer dat deze sport steeds verder achteruit gaat door deze invloeden. Maar hij stikt er maar in.
Greetz Casper
Ik heb er eerder niks vermeld over jou verkooptaktiek op dit forum, omdat ik vond dat het mijn eigen schuld was dat ik de vork (waarvan jij zei dat ie helemaal geen schade had) niet uitgebreid onder de loep heb genomen.
Ik weet niet wie de boutjes te strak heeft gedraaid, maar ik weet dat de scheur erin zat, toen ik 'm thuis uit de auto haalde nadat ik 'm bij jou heb opgehaald.
Dat jij nu zo'n LAGE truuk uithaalt, door gewoon vlamhard te gaan zitten liegen, dat vind ik ronduit errug zwak en teleurstellend. Jammer dat ik er op deze manier achter moet komen dat je zo'n persoon bent.
Ik had hetzelfde als jij kunnen doen en te adverteren met een vork die er helemaal goed uitziet en waar niks mis mee is. Ik heb er echter voor gekozen om eerlijk te zijn. En dit hele gezeik is mijn dank.
@ allen,
Ik begrijp dat men deze scheur ziet als iets gevaarlijks. Ik weet uit de sterkteleer en krachtenontbinding dat de scheur zoals ie hier bestaat, geen kwaad kan. Ik begrijp ook dat men geen vork wil kopen waar men geen vertrouwen in heeft.
Ik waardeer jullie mening en dit forum (op een enkele gebruiker na) ten zeerste en neem de vork uit de verkoop tot ik een ander paar onderpoten heb.
Street-Illegal