Verschil Juicy 5's en 7's
Moderator:Beheerders
Tijdje geleden eindelijk s met Juicy 7's kunnen rijden en ben meteen verliefd. Geniaal spul. Maar ook geniaal duur. Weet iemand of er grote verschillen zijn tussen de 7's en de 5's? De 5's hebben iig geen speed dial ding om je rempunt te verstellen, aber weiter? Iemand wellicht praktijk ervaring met de 5's?
ik rijd met juicy 5's, en kan je vertellen: ze remmen hard, en ze zijn goed doseerbaar (ik rijd trouwens met 185mm rotors voor en achter )
in diverse testen komen de juicys er nog altijd erg goed uit.
verschil tussen de 5 en 7's is geloof ik alleen dat remblok positie systeem.
mar dat weet k nie cker ( geloof van wel
)
kijk anders een op [/url]www.mtbr.com[url] daat staan heeeeeeeeel veel reviews over allemaal fiets(frames)/ fiets spullen / alles wa met bike te make heeft , en de juicy 5 staat er ook tussen als et goed is.
succes
in diverse testen komen de juicys er nog altijd erg goed uit.
verschil tussen de 5 en 7's is geloof ik alleen dat remblok positie systeem.
mar dat weet k nie cker ( geloof van wel

kijk anders een op [/url]www.mtbr.com[url] daat staan heeeeeeeeel veel reviews over allemaal fiets(frames)/ fiets spullen / alles wa met bike te make heeft , en de juicy 5 staat er ook tussen als et goed is.
succes
-
Eigenlijk niet, bij de site van Avid/Sram is het altijd gewoon zo dat het duurste ook de beste "performance level" heeft, dat vind ik nergens op slaan.BLRacing schreef:Eigenlijk zijn dit vragen waar je zelf ook wel achter kan komen door gewoon te zoeken op internet, bijvoorbeeld op de website van Avid !!
Als je geld teveel hebt de Juicy 7, als je wel geld wil besparen de Juicy 5, er is niet veel verschil, het enige wat ook echt NUT heeft van de Juicy 7 is de remhendel montage, hoef je namelijk niet steeds je grips weg te halen, maar gezien 75% van DP lock-ons heeft is dat ook geen probleem.
pfff zoó vermoeiend dit... dat van die rempunt draai dinges had ik zelf ook al opgemerkt dus het is eerder jij die niks toevoegt. Het gaat mij om PRAKTIJKERVARING. En daar is dit forum toch voor. Niet om wat ik zelf ook wel op de Avid site heb gelezen. Maar goed, ik weet het wel, denk dat ik ns naar n setje 5's ga kijken.BLRacing schreef: Eigenlijk zijn dit vragen waar je zelf ook wel achter kan komen door gewoon te zoeken op internet, bijvoorbeeld op de website van Avid !!