Arnetteman schreef:Aangezien jij fotograaf bent vroeg ik me af of je nu ook problemen met je werk ondervindt. Kun je je werk nu nog wel gewoon uit blijven voeren of ben je niet hele dagen foto's aan het maken?
Een bekende van me heeft ook een eigen bedrijf. Eenmanszaakje. Hij heeft besloten niet meer te gaan fietsen omdat hij het risico op ongevallen en de daarbij voorkomende breuken danwel andere verwondingen te groot vind. Op zich wel begrijpelijk natuurlijk maar wel zonde, zeker als het begint te kriebelen om weer te gaan fietsen.
Ik heb zaterdagavond al weer een foto gemaakt, welliswaar heb ik me laten rijden....maar de camera hanteren ging nog wel redelijk met een 1-beens statief eronder.
Maar ik fotografeer zowiezo niet elke dag.
Verder heb ik een arbeidsongeschiktheids verzekering die na 1 maand ziek zijn begint uit te betalen. Die heb ik eigenlijk meer voor als ik blijvend arbeidsongeschikt zou worden en niet zozeer voor dit soort akkefietjes, 2 maanden zijn wel te overbruggen ik heb weing vaste kosten en leef relatief goedkoop.
Maar om nou te stoppen met je hobby omdat het risico van verwondingen dan kleiner word vind ik wel erg ver gaan.......dan kan je beter de hele dag achter de geraniums blijven zitten.
Dan ben je gewoon een kasplantje aan het worden, mijn motto is altijd:
" JE LEEFT MAAR 1 KEER EN MORGEN KAN HET ZOMAAR GEBEURD ZIJN.....JE KAN DUS BETER MAAR EEN BEETJE GENIETEN VAN HET LEVEN"
dussssss©