Is Winterberg goed te doen met het openbaar vervoer..???
Of iemand die in het weekend Van 19-23 mei toevallig gaat.....En een plekje over heeft voor 1 persoon + fiets....?
Uiteraard tegen vergoeding dan he...

Moderator:Beheerders
Je kunt dus met je fiets in de trein naar Willingen?ELVIS schreef:Met de trein naar Willingen en dan verder met een taxi busje ?
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk of het nog redelijkerwijs te doen is met fiets naar Willingen te reizen binnen normale tijd en kosten. Ik niet vinden op de NS site waar ik in DU heen moet om vanuit daar de trein naar Willingen te nemen.Jass schreef:www.bahn.de al geprobeert?
Nou, ik ben met de auto even meer kwijt dan 50 euro aan diesel. Als je dan met z'n tweeen gaat is het nog goedkoper. Voor een dag is het *** natuurlijk, daarom ga ik dit jaar maar gewoon proberen elke keer minimaal 2 dagen te gaan.Steelboy schreef:Dat is niet eens zo heel duur!
Wel relaxt dat je lekker lang in de trein zit
Joh, niet iedereen stelt het op prijs als je net als Jerre gewoon overal en alles post om maar een aantal posts te hebben staan en aandacht wil. Ik dacht ik zeg het maar even...BigHitRider schreef:BigHitRider schreef:Mischien meer mensen uit zuid-holland, die in mei
naar winterberg gaan met de trein dan........heb niet egt zin om 5 uur alleen in de trein te zitten..
Ik denk Willingen, maar dan moet je nog een bus vinden die naar Winterberg gaat. Wat slaapplaatsen:BigHitRider schreef:Gezelschap Gevonden.......
Maar Naar welk station moet ik in duitsland?
En heeft iemand nog een suggestie voor een slaapplaats??