nieuwe XT
Moderator:Beheerders
XT volgt altijd de finish van XTR, en op het moment dat ze erg veel op elkaar gaan lijken veranderen ze de XTR finish weer, ben benieuwd voor welk jaar dat gepland staat 
Centerlock was een mooi idee, maar vooral ook een reden om geen shimano te kopen in verband met gebrek aan compatibiliteit. Niet iedereen wist van de mogelijkheid om een adapter te gebruiken...

Centerlock was een mooi idee, maar vooral ook een reden om geen shimano te kopen in verband met gebrek aan compatibiliteit. Niet iedereen wist van de mogelijkheid om een adapter te gebruiken...
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha:
Dual Release: Det er det nye navnet på funksjonen som lar pekefinger-hendelen funke i to retninger: Trykk den inn med tommelen, eller vipp den inn med pekefingeren. Resultatet er det samme.
Andere naam zelfde functie is wat ik er uit opmaak. Grappig dat ze de triggershifter wel al laten zien (komt ie weer volop terug??) en dat de flippers nog even geheim blijven; of een geheel nieuw ontwerp of afbouwen??
Dual Release: Det er det nye navnet på funksjonen som lar pekefinger-hendelen funke i to retninger: Trykk den inn med tommelen, eller vipp den inn med pekefingeren. Resultatet er det samme.
Andere naam zelfde functie is wat ik er uit opmaak. Grappig dat ze de triggershifter wel al laten zien (komt ie weer volop terug??) en dat de flippers nog even geheim blijven; of een geheel nieuw ontwerp of afbouwen??
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wat meldt verluid nog meer??DeKerf's schreef:Komt een nieuwe variant van de DualControls naar verluid.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Binnenkort?
Je weet dat dat te laat is he? moet er gister staan
JJ
Je weet dat dat te laat is he? moet er gister staan

JJ
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heb stiekem ook nog wel een schakel-machien in de schuur hoorDeKerf's schreef: Wat interesseert jouw dit trouwens? Mr. Singlespeed?

En het blijft interessant wat ze bij Shimano blijven ontwikkelen, want je kunt van ze vinden wat je wilt, goed spul maken kunnen ze.
En voor dat dit weer een SRAM tegen Shimano topic wordt, SRAM maakt ook mooi en goed spul, maar daar gaat het in dit topic dus niet over..
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
huhuh...Xircuit schreef:Interessant, maar op het eerste oog niet echt mooi. Sram rocks nog steeds in mijn ogen.

Skitterend....
-

Wel grappig dat ze "spijt" hebben van hun beslissingen. Ik vond dat centerlock idee nog niet eens zo slecht. Ik denk ook niet dat ze daar mee stoppen. Die nieuwe schijf lijkt me een wat betere oplossing om 6 gats te kunnen rijden dan met een adapter. Anders wil je manderijn maar stiekem ook die sinasappel. Het ziet er het zelfde uit, maar is niet het zelfde.
Die der vind ik niet zo mooi, lijkt mee ook een rot werk om die schoon te houden met dat freeswerk.
In de 2006 Shimano folder staan nog gewoon de 2002 XTR rapis fire , remhandel en achter der. afgebeeld. Dit geld ook voor de andere groepen: XT, LX en deore. Wie tussen de regels leest kan/ kon nog altijd terecht voor die normal shifters en hendels.
Ik ben benieuwd naar hun 2007 meuk. We shall see.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
X7 met LX..Bansheebeest gain schreef:vergelijk geen appele me perevergelijk x9 me xt en x0 me xtr , en geen x7 me een xt..

Maar ach, heb er idd weinig verstand van..
Maar ben wel benieuwd naar die nieuwe flippers
- Arnetteman