Dirty-Pages Test: '06 Kona Kula Supreme
Moderators:JJ, Beheerders
Eén nieuw jaar.. dus nieuwe modellen... en jah dus ook dit jaar weer divers materiaal in de test. Deel 1:
Test: '06 Kona Kula Supreme
Eigenzinnig. Dat is eigenlijk de eerste term die mij binnen valt als het om Kona gaat. Al vanaf het moment dat ik het verschil wist tussen een gewone fiets en een echte mountainbike, wist Kona mij te intrigeren. Met speelse kleurstellingen en eigenaardige typenamen zetten ze al ruim 18 jaar een breed assortiment op de markt.
Lees verder
Test: '06 Kona Kula Supreme
Eigenzinnig. Dat is eigenlijk de eerste term die mij binnen valt als het om Kona gaat. Al vanaf het moment dat ik het verschil wist tussen een gewone fiets en een echte mountainbike, wist Kona mij te intrigeren. Met speelse kleurstellingen en eigenaardige typenamen zetten ze al ruim 18 jaar een breed assortiment op de markt.
Lees verder
---www.cjmedia.nl---
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Goed bezig,
dit geeft dirty-pages een meerwaarde. GA ZO DOOR!!
RInse
dit geeft dirty-pages een meerwaarde. GA ZO DOOR!!
RInse
Laatst gewijzigd door Rinse Appelstroop op za jan 28, 2006 9:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whoop Whoop!
Leuk stuk,
Je bijna gaan denken dat je Kona minded bent geworden, zo kwam het bij mij over. Ben wel blij dat je "verrast" bent over die goeie oude v-brake.
Heb je die foto's afgelopen week genomen --> respect, ik doe het je niet na, in een korte broek!!
mzzl
Gène
Je bijna gaan denken dat je Kona minded bent geworden, zo kwam het bij mij over. Ben wel blij dat je "verrast" bent over die goeie oude v-brake.
Heb je die foto's afgelopen week genomen --> respect, ik doe het je niet na, in een korte broek!!

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Gène schreef:Leuk stuk,
Heb je die foto's afgelopen week genomen --> respect, ik doe het je niet na, in een korte broek!!![]()
mzzl
Gène
Ik ben onpartijdig

De foto's zijn eind oktober, begin november genomen toen we nog een paar enorm zonnige dagen hadden.
---www.cjmedia.nl---