eigen berichten verwijderen
Moderator:Beheerders
joooo,
waarom kan ik mn eigen berichten niet meer verwijderen? of zie ik nu een optie over t hoofd?
waarom kan ik mn eigen berichten niet meer verwijderen? of zie ik nu een optie over t hoofd?
Dat kon absoluut zeker. Bij je eigen berichten stond een knop "Verwijderen".
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
- Arnetteman
Re: eigen berichten verwijderen
Nou, voor een duidelijke reactie:fredo schreef:joooo,
Bij een echte dringende delete van een post kun je gewoon een personal message sturen. Geef de link aan van de te verwijderen post en het wordt voor je geregeld!!
Natuurlijk wel mailen naar een van de beheerders he...

- Arnetteman
ok dat is misschien wel zo maar..... ik kan dus alleen mijn laatst geposte bericht daar verwijderen. Net weer wat gepost en inderdaad een kruisje. Bij eerder geposte berichten niet.Ruben schreef:Omdat je daar meer rechten hebt?
[Edit] Net nog even gekeken maar zo te zien dus alleen de berichten die ik sinds het nieuwe forum heb gepost.
Ik kan zelfs mijn laatste post niet verwijderen sinds het nieuwe forum ...Arnetteman schreef:ok dat is misschien wel zo maar..... ik kan dus alleen mijn laatst geposte bericht daar verwijderen. Net weer wat gepost en inderdaad een kruisje. Bij eerder geposte berichten niet.Ruben schreef:Omdat je daar meer rechten hebt?
[Edit] Net nog even gekeken maar zo te zien dus alleen de berichten die ik sinds het nieuwe forum heb gepost.
Zal dan wel een veiligheidissue zijn.Arnetteman schreef: ok dat is misschien wel zo maar..... ik kan dus alleen mijn laatst geposte bericht daar verwijderen. Net weer wat gepost en inderdaad een kruisje. Bij eerder geposte berichten niet.
Het nut lijkt me vooral evident in de "Te Koop" rubriek. In het vorige forum kon je je eigen topic gemakkelijk wat uitzuiveren van overbodige posts zoals de obligate "Up" bvb. Of posts waar je info geeft over iets wat al verkocht is in het geval je meerdere items in 1 post verkoopt.
Als in de huidige situatie de verkoop niet snel doorgaat, krijg je een ellenlange lijst "Up" en aanverwante posts als je je topic bovenaan wil houden. Het lijkt me nogal dom werk voor een moderator/beheerder om al dat soort posts te gaan verwijderen. Die mensen hebben volgens mij wel wat beters te doen met hun vrije tijd.
Als in de huidige situatie de verkoop niet snel doorgaat, krijg je een ellenlange lijst "Up" en aanverwante posts als je je topic bovenaan wil houden. Het lijkt me nogal dom werk voor een moderator/beheerder om al dat soort posts te gaan verwijderen. Die mensen hebben volgens mij wel wat beters te doen met hun vrije tijd.
Net even na lange tijd nog es op mountainbike.nl geweest. Forumsoft DP is nu blijkbaar exact dezelfde en daar kan ik mijn laatste bericcht dus wél verwijderen (knop met kruisje uiterst rechts).