giant ocr 1 "roadbike"

Cross country fietsen: nieuwtjes, vragen, vergelijkingen, koopadvies, etc.

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
twanos
giant ocr 1 "roadbike"

Bericht door twanos » vr okt 21, 2005 7:34 pm

Hoi,

ff eeb tip van kenners nodig, vanwege afstand woon-werk (en te dikke bandjes op mun GT) ga ik een giant ocr 1 tiagra afgemonteerd uit 2004 kopen, nieuw en afgeprijsd voor 650,- is dit een goede koop...........

Pino

Re:giant ocr 1 "roadbike"

Bericht door Pino » vr okt 21, 2005 8:18 pm

twanos schreef:
Hoi,

ff eeb tip van kenners nodig, vanwege afstand woon-werk (en te dikke bandjes op mun GT) ga ik een giant ocr 1 tiagra afgemonteerd uit 2004 kopen, nieuw en afgeprijsd voor 650,- is dit een goede koop...........

als het jouw maat is, is het aantrekkelijk

twanos

Bericht door twanos » za okt 22, 2005 4:46 pm

Is een M-metje precies mijn maat, kan hem incl. onderhoudsbeurt (na 3 maanden) + spd-pedalen krijgen voor genoemd bedrag.
Heb het fietske aan de weegschaal gehangen, 8,6 kg. carbon voorvork zit er ook nog op........heb hem al apart laten zetten..........as maandag beslis ik, denk dat ik het doe.

Tips zijn nog altijd welkom.

gr,.

R@coon

Bericht door R@coon » za okt 22, 2005 4:52 pm

Helemaal niks verkeerd mee (vind "t OCR frame zelf niet mooi, maar er is niks mis mee). Zal wel een zware fiets zijn, maar als je "m toch alleen voor woon-werk vervoer gebruikt zal dat niet uitmaken. Denk ook niet dat je niet iets beters zal vinden voor die prijs, zeker niet nieuw. 2e Hands is alles rond die prijs waarschijnlijk ook zo afgemonteerd of je krijgt echt een fiets van 5 jaar oud. Nu heb je een nieuwe voor die prijs.

Als "t jouw maat is, is het zeker een goede keus....denk ik. Heb net nog een Giant TCR (ultegra, ksyrium sl) uit 2004 2e hands gekocht. Ik heb een L (55.5cm) en ben 1.78m lang en binnenbeen van 84cm

EDIT: "t Gewicht valt best mee, zeker als dat incl. pedalen is.

twanos

Bericht door twanos » vr okt 28, 2005 11:27 am

Gekocht !! ben zeker geen giant fan maar voor dit geld kon ik hem niet laten staan, zeer puike fiets, al 100 km"s gedraaid.

**Helaas gisteren wel lek gereden** antilekbandjes van hutchinson....jaja..behalve als er een speerpunt in je voorbandje zit....klote

maar het fietst prima....

Xircuit
Contacteer:

Bericht door Xircuit » vr okt 28, 2005 3:28 pm

Zelfs van racefietsen willen wij dan maar 1 ding: Foto"s!

In iedergeval veel succes ermee!

Plaats reactie